محتوای خبری معاونت دانشجویی

تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به بانوان مقام آور دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مربیان، سرپرستان و اعضای تیم های شنا و والیبال بانوان دانشگاه که در سومین المپیاد ورزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب مقام شدند، تبریک و خدا قوت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام خدمت اعضای تیم های شنا و والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی تهران
قال الامام السجاد (ع): (اللّهمّ أعْطنی ... الصّحّه فی الْجسْم و الْقوّه فی الْبدن و ...) حضرت امام زین العابدین (ع) در دعاى ابوحمزه ثمالى می فرمایند: خداوندا! ... سلامتى در جسم و توانایى بدنى به من ارزانى فرما! مفاتیح الجنان
راه پیشرفت نیاز به انگیزه، تعصب و وقت‌گذاری دارد و افرادی که مداوم آماده رویارویی با چالش‌ها هستند و شجاعت پیروزی بر آن را دارند، به موفقیت‌ خواهند رسید و چنین هویتی قابل تحسین است.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و کسب مقام نائب قهرمانی تیم والیبال و کسب مدال های طلا، نقره و برنز تیم شنا در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط بانوان سخت کوش و با انگیزه دانشگاه علوم پزشکی تهران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند هستی بخش برای ورزشکاران عزیز سلامتی و سعادت خواستارم.
همواره به یاد داشته باشیم، موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی است پیوسته و دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان اولین و بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی پیوسته برای ارتقای آموزش، پژوهش، فرهنگ، سلامت و بهداشت کشور گام های بزرگی برداشته است و امیدوارم تمامی دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه همیشه در جریان موفقیت های زندگی و ورزشی همچون گذشته پیشرو باشند.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی