محتوای خبری معاونت دانشجویی

تسویه حساب دانشجویان با معاونت دانشجویی فرهنگی الکترونیکی می شود

مسئول واحد فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه اعلام کرد، امکان تسویه حساب الکترونیکی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حوزه دانشجویی فرهنگی از طریق سامانه سیپاد فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مهندس حامد صمدپور مسئول واحد فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی گفت: به منظور ایجاد سهولت تسویه حساب حوزه دانشجویی فرهنگی، این فرآیند تا حد امکان چابک شده است.
وی توضیح داد: فرآیند جدید تعریف شده از 8 ایستگاه به 4 ایستگاه در امور دانشجویی دانشکده، امور خوابگاه ها، صندوق قرض الحسنه دانشجویان و اداره رفاه دانشجویان کاهش یافته است و در پایان تسویه، حساب های کاربری تغذیه، اینترنت خوابگاه ها و استفاده از فضاهای ورزشی به صورت خودکار غیرفعال می شود.
مهندس صمدپور تصریح کرد: مابقی ایستگاه ها در قالب محدودیت تسویه حساب برای افرادی که بدهی دارند یا نیاز است به صورت حضوری مراجعه کنند، ثبت می شود و ضمن ایجاد سهولت، در وقت و زمان دانشجویان صرفه جویی خواهد شد و به آسانی می توانند این فرآیند را از هر جایی به صورت غیرحضوری انجام دهند و در نهایت فرم تعیین میزان بدهی صندوق رفاه دانشجویان را از سامانه سیپاد دریافت کنند.
وی درپایان گفت: تسویه حساب الکترونیکی به صورت آزمایشی برای دانشکده پزشکی دوره روزانه آغاز و پس از آزمون موفق و رفع ایرادات احتمالی، برای تمامی دانشکده ها اجرا خواهد شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *