محتوای خبری معاونت دانشجویی

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی برگزار می کند.

جشنواره دانشجویی ابن سینا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و ... برگزار می شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ و فارغ التحصیلان از تاریخ 9 اسفند 1400 به بعد) می توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.
طبق اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا که در میلاد مبارک امام هشتم ایجاد شده است و پس از سالروز شهادت امام رئوف و در نخستین روز ماه ربیع الاول ثبت نام جشنواره ابن سینا آغاز می شود.
دانشجویان علاقمند به شرکت در جشنواره از 26 شهریور تا 26 مهرماه 1402 فرصت دارند با مراجعه به وبسایت جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در پاییز سال جاری انجام خواهد شد.
بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجتماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل (دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع است.
همچنین، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره، در نیمه اول زمستان 1402 با حضور مسئولان دانشگاه، منتخبان و مدعوین برگزار می شود.
دانشجویان علاقه مند می توانند از طریق کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی فرهنگی با شناسه @tumsvsca از اخبار و اطلاعیه های جشنواره مطلع شوند.
توضیح اینکه، هدف جشنواره دانشجویی ابن سینا، شناسایی، معرفی و تقدیر از استعدادها و فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به فعالیت های خودانگیخته، سخت کوشی و چندبعدی بودن، جلب توجه و حمایت اعضای هیئت علمی به فعالیت های متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها، از دیگر اهداف این جشنواره است.
برای دریافت پوستر هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران، اینجا کلیک کنید.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *