محتوای خبری معاونت دانشجویی

ثبت نام وام دستیاری دانشجویان مجرد ورودی سال های 96 و ماقبل آن آغاز شد

رئیس اداره رفاه و تعاون معاونت دانشجویی فرهنگی از آغاز ثبت نام متقاضیان مجرد و متأهل وام ضروری در مقاطع Ph.D و تخصص خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، زیبا فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان در این خصوص گفت: با ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر طبق دستورالعمل اجرایی صندوق، ثبت نام وام ضروری دانشجویان دستیاری ویژه مجردها و متأهلین از روز سه شنبه 20 آبان 99 آغاز و تا 25 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
فولادی افزود: در فاز اول اعطای وام دستیاری، فقط دانشجویان متاهل ورودی 96 و ماقبل آن قادر به ثبت درخواست بودند و در فاز دوم ابلاغ، دانشجویان دستیاری و Ph.D مجرد ورودی 96 و پیش از آن نیز مجاز به ثبت نام خواهند بود که امکان ثبت نام متقاضیان از طریق پرتال دانشجویی و از روز سه شنبه  20 آبان میسر خواهد شد.
رئیس اداره رفاه در آخر گفت: برای تسهیل روند ثبت نام، راهنمای ثبت نام و همچنین اطلاع از شرایط دریافت وام و مقررات، دستورالعمل نحوه اعطای وام دستیاری در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و از دانشجویان تقاضا داریم قبل از ثبت نام، بصورت کامل دستورالعمل را مطالعه کنند.
برای دریافت دستورالعمل نحوه اعطای وام دستیاری، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت راهنمای ثبت نام دانشجویان در پرتال صندوق رفاه دانشجویان برای دریافت وام دستیاری، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *