محتوای خبری معاونت دانشجویی

جشنواره ملی عصر کرونایی برگزار می شود

با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مرکز امور نوآوری و شتابدهی شهید ستاری و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جشنواره ملی عصر کرونایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این رویداد با هدف فرهنگ سازی و نمایش ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت، گردآوری و ارائه تجربیات موفق مدیریتی و پرورش و حمایت از ایده ها و نوآوری های خلاقانه در حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان کرونا، ویژه دانشجویان، اساتید، کارمندان و صنعتگران سراسر کشور در تابستان 1400 برگزار می شود.
جشنواره ملی عصر کرونایی در سه محور علمی شامل بخش های: پیشگیری از بیماری کرونا، تشخیص بیماری کرونا و درمان بیماری کرونا، محور مدیریتی با موضوع تجربه های موفق و محور فرهنگی در بخش های
ادبی، فیلم و هنرهای تجسمی، برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام، ارسال آثار و شرکت در جشنواره تا 15 شهریور 1400 مهلت دارند به وبسایت جشنواره به نشانی اینجا مراجعه کنند.
همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به کانال تلگرامی جشنواره به نشانی @nfocera مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره با شماره های 09133934349 و 03434259173 تماس برقرار کنید.
توضیح اینکه، به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیس نقدی اهدا می شود.
برای دریافت پوستر جشنواره ملی عصر کرونایی، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت شیوه نامه جشنواره، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *