محتوای خبری معاونت دانشجویی

جشن انقلاب در خانه فرهنگ کوی علوم پزشکی برگزار شد

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت دهه مبارک فجر جشن انقلاب را در خانه فرهنگ کوی علوم پزشکی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم ‌پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جشن انقلاب ویژه ایام مبارک دهه فجر دوشنبه شب 24 بهمن ماه 1401 ساعت 20:30 در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ کوی علوم پزشکی برگزار شد.
این مراسم با پخش آیاتی از سوره مبارکه فجر و سرود ملی آغاز و در ابتدای برنامه بهترین عکس انقلاب در سال 57 از نگاه دانشجویان حاضر در جشن با بیان توضیحات انتخاب شد و در ادامه مقایسه و تطبیق و تفسیر اشعار امام خمینی(ره) و حافظ از لحاظ عرفانی و سبک شعر توسط شاعر برجسته کشور محمدعلی جهاندیده مورد بررسی و ابیاتی طنزآمیز در قالب روز و حال دانشجویی توسط ایشان قرائت شد.
از دیگر برنامه های این مراسم حضور دکتر محمود مطهری نیا مدیر امور فرهنگی و اجتماعی به دعوت دانشجویان، مستند ظهور بسیار نزدیک است و همچنین کلیپpet goat 2  بررسی و بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.
در پایان مراسم نیز از دانشجویانی که در مسابقه انتخاب بهترین عکس انقلاب در سال 57 شرکت کرده بودند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *