محتوای خبری معاونت دانشجویی

جشن یلدا در خانه فرهنگ کوی دانشگاه برگزار می شود

مدیریت امور هنری و فوق برنامه در آستانه فرارسیدن آخرین روز پاییز و بلندترین شب سال، جشن یلدا را ویژه دانشجویان در خانه فرهنگ مجتمع کوی دانشگاه برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در آستانه فرارسیدن بلندترین شب سال و باتوجه به نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، جشنی به مناسبت یلدا روز چهارشنبه 24 آذر 1400 از ساعت 18 در خانه فرهنگ مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.
یکی از بخش های جذاب این برنامه، برگزاری مسابقه «میوه آرایی» دانشجویان است که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند ظرف های میوه تزیین شده خود را تا ساعت 17:30 به سرپرست خانه فرهنگ تحویل دهند.
همچنین، شاهنامه خوانی، شعرخوانی، استندآپ کمدی، موسیقی و ... نیز از دیگر بخش های این برنامه شاد و مفرح دانشجویی است.
دانشجویان علاقه مند می توانند از طریق لینک اینجا اقدام به ثبت نام کرده و به دلیل محدودیت ظرفیت، افرادی که زودتر ثبت نام کنند می توانند در جشن شرکت کنند.
توضیح اینکه، افرادی هم که موفق به ثبت نام نشوند و علاقه مند به دنبال کردن این برنامه هستند می توانند از طریق رسانه دارالفنون معاونت دانشجویی فرهنگی به نشانی اینجا این برنامه را به صورت زنده تماشا کنند.
برای دریافت پوستر جشن یلدا در خانه فرهنگ کوی، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *