محتوای خبری معاونت دانشجویی

جلسه آموزشی کارشناسان تسویه حساب الکترونیکی دانشجویان در سامانه سیپاد دانشجویی برگزار شد

واحد فن آوری اطلاعات معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه آموزشی بخش تسویه حساب الکترونیکی دانشجویان را برای کارشناسان معاونت دانشجویی دانشکده ها برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه روز یکشنبه 21 فروردین ماه 1401 با حضور الهام ترابی کارشناس فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و دانشجویی و کارشناسان امور دانشجویی دانشکده ها برگزار شد.
در این جلسه کارشناس فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و دانشجویی، بخش تسویه حساب الکترونیکی دانشجویی در سامانه سیپاد دانشجویی را برای کارشناسان حاضر تشریح کرد.
این سامانه که به منظور الکترونیکی کردن فرآیندها و در راستای تکریم ارباب رجوع طراحی و پیاده سازی شده است، به مدت 6 ماه به صورت پایلوت در دانشکده پزشکی اجرا شد و پس از آزمون موفق و رفع نواقص، از اول اردیبهشت برای دیگر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرایی خواهد شد.
توضیح اینکه، از این پس تمامی دانشجویان دانشگاه، برای تسویه حساب حوزه دانشجویی می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق سامانه سیپاد، ضمن پیگیری مراحل تسویه حساب، فرم میزان بدهی نهایی را پس از صدور دریافت کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *