محتوای خبری معاونت دانشجویی

جلسه بررسی طرح اولیه پروژه ساخت خوابگاه دخترانه گلستان 4 دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت امور عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف اجرای طرح اولیه پروژه ساخت خوابگاه دخترانه گلستان 4 در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست بحث و بررسی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه چهارشنبه 7 تیر 1402 با حضور مهندس محمد شکور قاسمی مسئول فنی منطقه ای و رضا عابد معاون مدیریت امور عمومی در سالن شورای کوی برگزار شد.

در این نشست مهندس روجا نظرنژاد کارشناس شرکت مشاور با ارائه طرح اولیه و جایگزین هایی که برای طراحی خوابگاه در نظر گرفته شده پرداخت و نظرات و پیشنهادهایی که مهندسان واحد فنی معاونت و همکاران مدیریت امور خوابگاه ها داشتند را مورد بحث و بررسی قرار داد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی مصمم است با توجه به کمبودهایی که در این حوزه احساس می شود در آینده ای نزدیک خوابگاه دخترانه گلستان 4 با زیربنای تقریبی 6000 مترمربع در ضلع شمال غرب کوی دختران احداث کند.

توضیح اینکه، مهندس حامد کاکا سلطانی سرپرست واحد فنی و پشتیبانی، وجه اله دوستی مسئول اسکان خوابگاه ها، مهندس محمد نادری کارشناس واحد فنی و مهندسی و نماینده شرکت مهندسان مشاور کلک سلامتی فرجاد در جلسه حضور داشتند.

کلمات کلیدی
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *