محتوای خبری معاونت دانشجویی

جلسه شورای مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی با بررسی محدودیت های اول آذرماه برگزار شد

باحضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیران و مسئولان معاونت، شورای مدیران با هدف بررسی و تصمیم گیری درخصوص اعمال محدودیت های ستاد مقابله با کرونا، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در جلسه روز دوشنبه 26 آبان 99  در سالن شورای معاونت در ابتدا دکتر پورغریب با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از اول آذر ماه به مدت 2 هفته محدودیت های شدیدتری اعمال خواهد شد، از مدیران 3 واحد معاونت شامل امور خوابگاه ها، امور دانشجویی و مرکز بهداشت و درمان به دلیل حساسیت موضوع، خواست که فعالیت های خود را بطور کامل و ویژه ادامه دهند.
در ادامه دکتر پورغریب با تأکید بر روند سیستم قرنطینه و پیگیری دانشجویان مشکوک، از مرکز بهداشت و درمان خواست که در این باره جدی تر برخورد کند و افراد مشکوک را به خوابگاه های قرنطینه راهنمایی کند.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه توجه به پروژه های درحال ساخت معاونت را ضروری دانست و تأکید کرد: مدیران مرتبط با پروژه ها، پیشرفت کار را روزانه رصد و پیگیری کنند.
در ادامه جلسه، کمیته صیانت از حقوق شهروندی معاونت با همکاری مرکز مشاوره و راهنمایی و در راستای آشنایی مدیران با مهارت های ارتباطی، اقدام به برگزاری کارگاه DISC با تدریس مجید مردی کارشناس ارشد روانشناسی و رواندرمانگر، کرد و مطالبی ازجمله آشنایی با شخصیت و چگونگی شکل گیری شخصیت در افراد، آشنایی با شخصیت شناسی بر اساس مدل جهانی دیسک، آشنایی با لایه های مختلف شخصیت شناسی بر اساس دیسک، آشنایی با لایه های شخصیت خود، شناسایی لایه های شخصیتی دیگران و ... آموزش داده شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *