محتوای خبری معاونت دانشجویی

جلسه همفکری بهسازی مجموعه های آبی دانشگاه برگزار شد

با توجه به در پیش بودن افتتاح دومین مجموعه آبی دانشگاه، جلسه همفکری مسئولان مجموعه های آبی دانشگاه با حضور مدیر تربیت بدنی به منظور برنامه‌ریزی براي استفاده مفید از استخر و سونای دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی دانشگاه، در این جلسه که با حضور مدیر تربیت بدنی، معاون اجرایی، مسئول روابط عمومی، مدیران و سرناجیان بخش آقایان و بانوان مجموعه استخر و سونای شهید توکلی و ناظر فنی استخر در محل ساختمان ستاد مرکزی مدیریت تربیت بدنی برگزار شد، ابتدا دکتر پور غریب ضمن بیان اهمیت ورزش شنا و مجموعه های آبی دانشگاه در جهت ایجاد منافع برای دانشگاه عنوان کرد: به زودی دومین مجموعه آبی دانشگاه افتتاح می شود و در خصوص بهره برداری بهتر از آن باید برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.
وی افزود: در جهت حل مشکلات جاری و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های استخر باید برنامه ریزی استراتژیک صورت گیرد.
در ادامه دکتر پور غریب،  کارکنان استخر را گرداننده اصلی آن دانست و بهبود فضای فیزیکی و ساختار استخر را موجب کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی مشتریان دانست.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه، نظام‌بخشی به فعالیت‌ها بر اساس اهداف و ماموریت ها، نوشتن برنامه عملیاتی و پایش آن در جهت تطبیق عملیات صورت گرفته را از برنامه‌های در پیش رو دانست و افزود: آگاه سازی، توانمندسازی و آموزش با استفاده از تجربیات و اقدامات عملیاتی افراد صورت خواهد گرفت و می بایست بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه به چشم انداز خاصی حرکت کنیم./گ

تهیه کننده: