محتوای خبری معاونت دانشجویی

جلسه هم اندیشی و آموزشی مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان با همتایاران سلامت روان دانشجویی برگزار شد

جلسه هم اندیشی-آموزشی مرکز مشاوره با همتایاران سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف معارفه اعضای جدید همتایار و معرفی برنامه‌های مشارکتی در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های روانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه یکشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سالن شورای معاونت دانشجویی فرهنگی همزمان به صورت مجازی و حضوری و با مشارکت همتایاران سلامت روان و رئیس مرکز مشاوره و تعدادی از کارشناسان مرکز برگزار شد.
جلسه با معرفی همتایاران و همچنین بیان انگیزه ایشان از شرکت در این گروه، آغاز و سپس کارشناسان مرکز ضمن معرفی خود، در خصوص فعالیت های مرکز در حیطه‌های مختلف روانپزشکی، روانشناسی، مددکاری و ... توضیحاتی ارائه دادند.
در ادامه دکتر فاطمه رحیمی نژاد رئیس مرکز مشاوره ضمن خیر مقدم به اعضای جدید در خصوص نقش پررنگ همتایاران در پیشگیری و یا کاهش آسیب های روانی دانشجویان مطالبی را بیان کرد.
در انتهای جلسه دکتر آگاه اشرفی روانپزشک مرکز در خصوص علائم هشدار دهنده و مشکلات روانشناختی توضیحاتی ارائه داد و همچنین مقرر شد، کارگاه هایی با موضوعات مهارت های ارتباطی و شناخت علایم  مشکلات روانشناختی و ... برای آشنایی و افزایش مهارت‌ها و‌ توانمندی های  همتایاران برگزار شود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *