محتوای خبری معاونت دانشجویی

حضور میدانی متخصصان مدیریت امور سلامت دانشجویان در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران

کارشناسان، روانشناس و مشاور مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف ارتقای توانمندسازی دستیاران و معرفی خدمات، اقدام به تشکیل جلسات آموزشی حضوری ویژه دستیاران تخصصی بیمارستان ها کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیریت امور سلامت دانشجویان در راستای معرفی خدمات مشاوره و روانشناسی، روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه 1401، با حضور دکتر آگاه اشرفی روانپزشک و دکتر بیتا عظیمی روانشناس، در جلسه ای آموزشی اقدام به معرفی خدمات مرکز مشاوره و آموزش های تخصصی در خصوص اهمیت سلامت روان و نحوه مدیریت فرسودگی شغلی ویژه دستیاران تخصصی کرد.
در این جلسه آموزشی که در بیمارستان شریعتی برگزار شد، 30 نفر از دستیاران تخصصی رشته نورولوژی، حضور داشتند.
بر این اساس، با توجه به اهمیت ایجاد آرامش، نشاط و احساس رضایت از زندگی در دستیاران تخصصی و دانشجویان، که تأثیر مستقیم بر عملکرد و موفقیت های تحصیلی، شغلی و کیفیت ارائه خدمات درمانی آنان خواهد داشت.
این برنامه ها با هدف توانمند سازی و ارتقاء سطح سلامت روان دستیاران و آشنایی بیشتر آنان با خدمات مشاوره و روانشناسی معاونت فرهنگی و دانشجویی و نیز آگاهی بیشتر متولیان سلامت از دغدغه ها و فشارهای روحی دانشجویان، با همکاری اساتید و رزیدنت های گروه های بالینی بیمارستان ها برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *