محتوای خبری معاونت دانشجویی

حضور و پیگیری مداوم معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه از وضعیت خوابگاه های دانشجویان

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به همراه سرپرست جدید مدیریت امور خوابگاه ها، از آخرین اقدامات مربوط به بهسازی تأسیسات و فضاهای مجموعه خوابگاه های انقلاب دانشجویان PhD و دستیاری، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این بازدید یکشنبه 17 بهمن 1400 از ساعت 15 تا 16:30 در مجموعه خوابگاهی انقلاب 1 تا 6 دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و دکتر صادقیان با بیان اینکه این مجموعه خوابگاهی بیشتر ویژه دانشجویان PhD و رزیدنت ها در نظر گرفته شده، گفت: پیرو درخواست اعضای شورای صنفی دستیاری درخصوص مشکلاتی که در تجهیزات و شرایط اسکان وجود دارد، بازدیدی با سرپرست جدید مدیریت امور خوابگاه ها ترتیب دادیم و از تأسیسات، تجهیزات، امکانات رفاهی، ایمنی، امنیت و شرایط کلی زندگی دانشجوها دیدن کردیم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه افزود: با بررسی ساختمان ها و اتاق ها و گفت و گویی که با برخی دانشجوها داشتیم، یک سری از مشکلاتی که در بازدیدهای قبل وجود داشت، برطرف شده بود و دانشجویان نکات دیگری هم بیان کردند که در دستور کار قرار گرفت و به امید خدا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های معاونت و دانشگاه، پیگیری های لازم را برای رفع آن انجام خواهیم داد.
همچنین، دکتر روح الهی سرپرست جدید مدیریت امور خوابگاه ها پس از این بازدید، گفت: با صحبت هایی که با برخی دانشجویان داشتیم، تقریبا هیچکدام مشکل خاصی که زندگی آنان را تحت تأثیر قرار داده باشد، بیان نکردند و فقط این ساختمان ها به دلیل قدمت بالایی که دارند، نیاز به یک سری تعمیرات و بازسازی هایی دارند.
وی افزود: یکی از نیازهای دانشجویان ساکن این خوابگاه ها، کمبود پارکینگ است که پیگیری های لازم انجام شده و قرار است تعدادی پارکینگ به این مجموعه اضافه شود.
توضیح اینکه، در این دیدار دانشجویان با اذعان به اینکه امکانات رفاهی، تأسیسات و امنیت مجموعه نسبت به چهار ماه قبل تغییر چشمگیری داشته است، سایر مطالبات خود را با معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در میان گذاشتند و خواستار مرتفع شدن این مسایل شدند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *