محتوای خبری معاونت دانشجویی

دعوت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

دکتر مهدی ابراهیمی مردم و دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه  علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:

دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران و ملت شریف ایران

با سلام و احترام،

روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که همانند درختی پاک هر روز در دنیا پربارتر می شود و مردم جهان را بیدارتر و با مبارزه با پدیده صهیونیست، استکبار، استبداد و ظلم، استوارتر و مقاوم تر کرده است.
رژیم صهیونیستی سالیان درازی است مردم مظلوم و آزادی خواه فلسطین را با تمامی ابزار و سلاح های پیشرفته و حمایت قاطع کشورهای قلدر بیگانه و چشم پوشی سازمان ملل به شدیدترین وجه کودکان، مردان و زنان را برای دفاع از حقوق حقه خود قتل عام می کند. بار دیگر دانشگاهیان در کنار ملت مبارز ایران در روز جمعه 17 فروردین ماه در سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان خواهد داد در کنار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است و با هرگونه زورگویی و زیاده خواهی کشورهای ابرقدرت مقابله خواهد کرد.
با عنایت به رویش های منطقه ای و مقاومت همه جانبه مردم سرافراز فلسطین به خصوص در غزه و روشنگری و انقلاب های درونی و طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد.»، شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل خواهیم بود و آخرین سالی است که با حضور این دولت خبیث راهپیمایی روز قدس در کشورهای جهان برگزار خواهد شد و به حول و قوه الهی و دعای خیر حضرت صاحب الامر مهدی (عج) با آزادی فلسطین، سال آینده نماز عید فطر در جوار قدس شریف برگزار خواهد شد.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی