محتوای خبری معاونت دانشجویی

دهمین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره دانشجویان با عنوان سوگ پیچیده در فقدان های ناشی از کرونا برگزار شد

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، دهمین کارگاه آنلاین خود از مجموعه کارگاه های روانشناختی در دوران قرنطینه مرتبط با کرونا را در فضای اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، دهمین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان با موضوع «سوگ پیچیده در فقدان های ناشی از کرونا» با تدریس دکتر علی قائدنیا روانشناس مرکز مشاوره دانشجویان، روز دوشنبه 12 خرداد 99 از ساعت 10 تا 11 برگزار شد.
در این کارگاه مراحل سوگ (انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی و پذیرش)، تفاوت سوگ خودآگاه و ناخودآگاه و سوگ پیچیده در دوران کرونازده مورد بحث قرار گرفت و به از دست دادن ناگهانی و پیش بینی نشده، تغییر مراسم به خاک سپاری و عزاداری و از دست دادن حمایت اطرافیان به عنوان شرایط ویژه سوگ کرونایی پرداخته شد.
در انتها به شیوه سوگواری متفاوت و صحیح برای گذر از مراحل سوگ و رسیدن به پذیرش و ویژگی های سوگ تاخیری و لزوم مراجعه به روانشناس در صورت رد نشدن از مراحل یا طولانی شدن زمان سوگواری اشاره شد
.
توضیح اینکه، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان درمجموع 12 کارگاه روانشناختی با محوریت شیوع ویروس کرونا را تا 22 خرداد 99 برگزار و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88964004 تماس و یا به کانال تلگرامی مرکز مشاوره به آدرس@consulting_center_tums   مراجعه کنند.
برای دریافت پوستر زمان بندی کارگاه های مرکز مشاوره، 
اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *