محتوای خبری معاونت دانشجویی

دوره آنلاین اصول و کارکرد بیمه در نظام سلامت برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی قانون دانشگاه علوم پزشکی تهران، دوره آنلاین اصول و کارکرد بیمه در نظام سلامت را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این رویداد از شنبه 9 مرداد تا چهارشنبه 13 مرداد 1400 به مدت 3 جلسه و به صورت آنلاین در بستر اسکای روم ویژه دانشجویان علاقه مند و فعالان حوزه های مختلف نظام سلامت برگزار خواهد شد.
براین اساس، جلسه اول این دوره که روز شنبه 9 مرداد 1400 از ساعت 18:30 تا 20:30 برگزار خواهد شد دکتر جمال الدین خدمتی پزشک و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو و دبیر انجمن علمی مدیریت و اقتصاد دارویی ایران به مقدمات و مبانی بیمه می پردازد.
همچنین، جلسه دوم با تدریس دکتر مجتبی نوحی دکترای اقتصاد سلامت و کارشناس وزارت بهداشت، روز سه شنبه 12 مردادماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود و به تشریح شورای عالی بیمه سلامت کشور، جایگاه، وظایف و چالش های آن خواهد پرداخت.
سومین روز و جلسه این رویداد نیز با موضوع مبانی سلامت الکترونیک در نظام سلامت، چهارشنبه 13 مرداد 1400 از ساعت 18 تا 20 و با تدریس دکتر حمیدرضا صفی خانی مشاور مدیر عامل و مدیر پروژه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، برگزار خواهد شد.
فایل ها و ویدئوی مربوط به دوره نیز پس از ثبت نام براساس اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام از طرف انجمن علمی قانون برای شرکت کنندگان ارسال می شود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینجا ثبت نام خود را نهایی کنند.
علاقه مندان می توانند از طریق پیام به شناسه@CanonSA_PR  در تلگرام با انجمن علمی قانون ارتباط داشته باشند.
توضیح اینکه، به پذیرفته شدگان در آزمون پایانی، گواهی معتبر از طرف برگزارکنندگان دوره اعطا می شود.
برای دریافت پوستر رویداد بالا، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *