محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر ابراهیمی: بررسی تاثیر فرهنگی رویدادهای معاونت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

جلسه دی ماه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با هدف ارزیابی روند فعالیت های مدیریت های این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست 20 دیماه 1401 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران معاونت در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.
در این جلسه که با هدف ارزیابی روند فعالیت های مدیریت ها برگزار شد دکتر ابراهیمی بر ضرورت برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه ها تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه ها باید ابعاد و دستاورد های فرهنگی برنامه ها قبل، در حین اجرا و پس از آن بررسی شود تا بتوانیم برنامه های پرباری داشته باشیم و بررسی تاثیر فرهنگی رویدادهای معاونت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
دکتر ابراهیمی جایگاه روابط عمومی را جایگاهی مهم در معاونت دانست و گفت: ارتباط بین واحد روابط عمومی و سایر بخش های معاونت باید یک ارتباط دوسویه و هدفمند باشد تا بتوانیم عملکرد و خدمات معاونت را به درستی معرفی کنیم و اخبار و رویداد ها را به دانشجویان انتقال دهیم.
در ادامه امین نصیری معاون مدیریت تربیت بدنی و دکتر فاطمه خوشنوا فومنی، عملکرد فصل پاییز مدیریت های تربیت بدنی و امور سلامت دانشجویان را ارائه داده و حاضرین در جلسه به بررسی و بحث گفتگو در مورد دستاورد های این مدیریت ها پرداختند.
در پایان گزارشی از روند به روز رسانی سایت معاونت توسط کامران محمدیان، مسئول روابط عمومی معاونت ارائه شد وی در توضیح گفت: با توجه به رشد روز افزون امکانات ارتباطاتی و شبکه های اجتماعی باید تولید محتوا بر اساس ذائقه مخاطبین تغییر کند و دستیابی به این امر در گرو هماهنگی بهتر و بیشتر بین روابط عمومی و سایر بخش های معاونت و بهبود امکانات روابط عمومی است.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *