محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر ابراهیمی: بهبود سطح زندگی دانشجویان در بیمارستان و خوابگاه یکی از مهمترین اولویت های معاونت است

دکتر ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، از پاویون های دستیاران و اینترن ها و سالن ورزشی بیمارستان فارابی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این بازدید 11 مهرماه 1401 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر مهدی خداپرست رئیس بیمارستان فارابی، سعید مرادی مدیر بیمارستان فارابی، مهندس فرشاد میرزایی معاون مدیریت امور دانشجویی، دکتر فرهاد حبیبی معاون مدیریت امور سلامت دانشجویان، امین نصیری معاون مدیریت تربیت بدنی، رامین عباسی کارشناس بهداشت عمومی و جمعی از پزشکان و دانشجویان بیمارستان فارابی برگزار شد.
دکتر ابراهیمی درباره زندگی دانشجویان در دوره دانشجویی گفت: زندگی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی در دوره دانشجویی در دو مقطع تعریف می شود، یک مقطع علوم پایه است که دانشجویان در محیط دانشگاه و برای سکونت در محیط خوابگاه هستند و بعد از آن وارد مقطع بالینی می شوند و بیشتر زمان خود را در محیط بیمارستانی بسر می برند، بر این اساس وظیفه معاونت فرهنگی و دانشجویی آنست به همان نسبت که به محیط خوابگاه های دانشجویی اهمیت داده می شود به محیط پاویون های بیمارستان ها توجه شود.
دکتر ابراهیمی در ادامه افزود اتفاق بسیار خوبی که در بیمارستان فارابی شاهد هستیم به لطف تلاش و همت ریاست و مدیریت بیمارستان، فضای مناسبی برای دستیاران، اینترن ها و رزیدنت ها از لحاظ اسکان و سالن غذا خوری محیا شده است.
همچنین اظهار کرد، در بیمارستان فارابی سرانه دانشجویی خوبی به دانشجویان اختصاص داده شده و از نکات برجسته این بیمارستان، مدیریت واحد های دانشجویی با خود دانشجویان حاضر در بیمارستان است و این نقطه عطفی در زندگی دانشجویی و مسئولیت پذیری آن ها به عنوان مسئولین آینده کشور است.
همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از سالن ورزشی و بدنسازی این بیمارستان دیدن کرد و گفت، بسیار ارزشمند است که دانشجویان، کارکنان و پزشکان در کنار کار بالین به ورزش و سلامت جسم خود اهمیت می دهند و این معاونت در تلاش است امکانات کافی را در این زمینه فراهم کند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *