محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر ابراهیمی: در پیشبرد امور دانشجویی پژوهش های کاربردی یکی از ابزارهای راهبردی است

نشست مشترک مدیران معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف هم افزایی در راستای فعالیت های پژوهشی و گسترش همکاری ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه مشترک بین معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت تحقیقات و فناوری سه شنبه 24 آبان 1401 در محل سالن شورای ساختمان معاونت فرهنگی و دانشجویی در حالی برگزار شد که هر دو معاونت با توجه به نیاز سنجی طرح های تحقیقاتی و اولویت بندی آن ها تاکید داشتند و رفع حداکثری چالش ها و دریافت نتیجه مناسب در راستای بهبود زندگی دانشجویی با انجام پژوهش های کاربردی را در دستور کار خود قرار دادند.
دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما نیاز به طرح های پژوهشی ای داریم که بتواند گره از مشکل امروز دانشجویان باز کند، گفت: باید سعی کنیم پژوهش ها به صورت کاربردی باشند تا تمام جوانب زندگی دانشجویی اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، بهداشت جسم و روان و رفاه دانشجویان را در بر بگیرد و این امر میسر نمی شود جز در صورتی که در ابتدا نیاز سنجی به صورت دقیق و پس از آن اولویت بندی در طرح ها صورت پذیرد.
وی در ادامه افزود، ظرفیت ها و داده های مناسبی که در حال حاضر در دست داریم می تواند با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری منجر به نتایج و خروجی های مناسبی برای طرح های قابل اجرا باشد.
در این جلسه مقرر شد، شاخص های فرهنگی بدست آمده در سال های گذشته بررسی شوند و نسبت به بهبود آن و گسترش شاخص ها اقداماتی صورت پذیرد.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر اکبر فتوحی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر علیرضا همتی مدیر اجرایی مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه از معاونت تحقیقات و فناوری و دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، مرتضی عبدالوند مدیر امور عمومی، دکتر نیره السادات روح اللهی مدیر امور خوابگاه ها، مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، دکتر فرهاد حبیبی معاون مدیریت امور سلامت دانشجویان و امین نصیری معاون مدیریت تربیت بدنی از طرف معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *