محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر ابراهیمی: فضای فرهنگی متعلق به همه دانشگاهیان است و بهبود آن همت مضاعف می طلبد

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه کارشناسان فرهنگی واحدهای تابعه دانشگاه را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه مشترک هم اندیشی کارشناسان فرهنگی دانشکده ها و بیمارستان ها با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر محمود مطهری نیا مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه 13 آذرماه 1401 از ساعت 13 تا 15 در سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
این جلسه با قرائت قرآن و نوای مداحی حاج محمد اشتیاقی آغاز شد و دکتر ابراهیمی در آغاز سخن خبر از برگزاری سفرهای زیارتی به عتبات و عالیات را اعلام کرد، ایشان تاکید کرد فعالیت فرهنگی اصل تمام کارهاست و فضای فرهنگی من و شما ندارد و همگان باید در این زمینه همت کنند تا مبانی و زیر ساخت فرهنگی متناسب با شرایط و نیاز روز فرهنگی ایجاد شود و تلاش شود در کنار کارها و وظایف روزمره اداری فعالیت های جدید فرهنگی تعریف و انجام شود.
دکتر مطهری نیا در تلاش برای اجرای فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و گفت: اجرای فعالیت های فرهنگی به گونه ای باشد تا اهداف قابل سنجش باشد.
در ادامه این جلسه کارشناسان فرهنگی بیمارستان ها و دانشکده ها گزارشی از عملکرد فرهنگی خود در فضای دانشگاه از ابتدای سال 1401 تا کنون ارائه کردند.
دکتر ابراهیمی در پاسخ به محدودیت بودجه فرهنگی اظهار داشت: برای تمام فعالیت های فرهنگی لازم است پیوست فرهنگی تهیه شود و متناسب با آن پیوست بودجه نیز تعیین و افزایش می یابد.
فریده فرید معاون مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه عنوان کرد: به همت مدیریت امور فرهنگی و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اردوی مستقل دانشگاهیان به عتبات (کربلا و سوریه) با تامین وام سفر از اوآخر آذر آغاز و تا نیمه اول اسفند برگزار می شود و دانشگاهیان به همراه خانواده می توانند در این سفرها شرکت کنند. همچنین در بخش دیگر به کارشناسان فرهنگی توصیه کرد برای انعکاس شایسته تر فعالیت های فرهنگی خبرهای این بخش همچون سایر خبرها در بخش اخبار سایت بیمارستان ها و دانشکده ها نیز قرار گیرد.
ساناز پیر هادی مسئول حسابداری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اعتبار فرهنگی باقیمانده هر یک از بیمارستان ها و دانشکده ها را برای سه ماهه فصل پایانی سال 1401 اعلام کرد تا کارشناسان نسبت به هزینه کرد آن برنامه ریزی کنند.
دکتر مطهری نیا در بخش پایانی این نشست توضیحاتی در رابطه با رخداد های اخیر سیاسی بروز و ظهور و پیامد های آن برای آگاهی و روشنگری اذهان حاضرین در جلسه ارائه کرد.
این نشست فرهنگی با اهدا لوح تقدیر و هدیه به کارشناسان فرهنگی واحدهای تابعه دانشگاه پایان یافت.

 

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *