محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر خوشنوا از برگزاری جلسه انتقال تجربیات دبیران کانون های فرهنگی دانشجویان خبر داد

به منظور آشنایی بیشتر دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با یکدیگر و استفاده از ظرفیت های کانون ها در برگزاری برنامه های دانشگاهی و کشوری جلسه انتقال تجربیات دبیران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور هنری و فوق برنامه در این خصوص گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 30 کانون فرهنگی، هنری، ادبی، خیریه، جهادی و هلال احمر در دانشگاه فعالیت می کنند و در جلسات و تبادل نظراتی که با دانشجویان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یکی از راه های تعامل و افزایش انسجام بیشتر کانون ها، جلساتی با عنوان انتقال تجربیات است.
وی افزود: برای اولین جلسه که به صورت مجازی برگزار می شود، فاطمه پورقاسم دبیر کانون هنری رنگ هنر علاوه بر معرفی کانون، اعضای شورای مرکزی و فعالیت هایی که تاکنون داشته اند، نقاط ضعف و قوت داخلی کانون و عوامل بیرونی تأثیرگذار بر روند کارهای کانون ها را توضیح خواهد داد و در انتها نیز نظر و ایده های اعضای کانون رنگ هنر در خصوص روش های مشارکت بیشتر دانشجویان در جشنواره بین المللی سیمرغ را بازگو خواهند کرد.
مدیر امور هنری و فوق برنامه از دبیران و اعضای کانون های دانشجویی دعوت کرد در این جلسه مجازی به آدرس اسکای روم معاونت 
http://vsca.tums.ac.ir/tc که جمعه ۲۱ شهریور ماه از ساعت 21 تا 23 برگزار خواهد شد، به صورت جدی مشارکت کنند و در انتهای جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث طرح شده، بپردازند.
این گزارش حاکیست، پس از برگزاری شش جلسه از انتقال تجربیات، به انتخاب دبیران کانون های دانشجویی به بهترین ارائه جوایز ارزنده ای از سوی مدیریت امور هنری و فوق برنامه اهداء خواهد شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *