محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر صادقیان: خدمات ارزنده و درخشان ما، باعث طلوع نسلی بهتر از مدیران آینده که دانشجویان امروز ما هستند می شود

آخرین جلسه شورای مدیران در سال 1400، همزمان با مراسم تجلیل از بازنشستگان و با هدف بررسی روند فعالیت های معاونت در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، آخرین جلسه شورای مدیران روز دوشنبه 23 اسفند ۱۴۰۰ با حضور معاون، مشاورین و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی همزمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با هدف جمع بندی فعالیت های سال 1400 در سالن شورای معاونت برگزار شد.
در ابتدای جلسه، از همکارانی که به تازگی بازنشسته شده اند، به پاس خدمات سال های گذشته آنها به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران تجلیل بعمل آمد.
در ادامه، دکتر صادقیان ضمن تشکر از تلاش بی وقفه همکاران در سال 1400 گفت: امروز متبرک به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است و بر خود واجب می دانم از تلاش های جوانانی که در گذشته با دلسوزی، مسئولیت پذیری همراه با صبر و استقامت موجبات پیشرفت کشور و دانشگاه را برآورده کرده اند تشکر کنم.
وی در ادامه افزود: امسال سالی پر فراز و نشیب و پرکار بود که منجر به دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف معاونت اعم از امور خوابگاه ها، دانشجویی، تغذیه و تسهیلات رفاهی و همچنین حوزه های تربیت بدنی و فناوری اطلاعات شد که برخی از اقدامات منجر به نتایج فوری شد و برخی نیز دستاوردهای ارزنده ای را در آینده به همراه خواهند داشت.
دکتر صادقیان در حاشیه جلسه از توافق هایی برای حضور خیرین حقیقی و حقوقی و همچنین مجموعه ای شناخته شده و مطرح در عرصه های عمرانی کشور برای همکاری در حوزه های سخت افزاری دانشگاه سخن به میان آورد و گفت: زنجیره ای از همکاری های ارزشمند بین دانشگاه و سایر نهادهای کشور بوجود آمده است که امیدواریم در سال آینده شاهد اجرایی شدن پروژه های ارزشمندی در حوزه های خوابگاهی و ورزشی باشیم و بتوانیم امکاناتی در خور شأن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بوجود آوریم.
وی در پایان تصریح کرد: ادغام معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت فرهنگی اقدامی موثر و متناسب با ظرفیت ها و رسالت های دو مجموعه بود که در آینده می تواند برکات متعددی را برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی بوجود آورد و می توانیم شاهد چالاکی و قدرتمندی یک مجموعه منسجم بوده و حوزه های مرتبط با سلامت دانشجویان و امور فرهنگی و اجتماعی فضای بهتری برای فعالیت در عرصه های دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *