محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر صادقیان: رضایتمندی دانشجویان از زندگی در خوابگاه های دانشگاه یکی از اهداف اصلی و مهم معاونت است

باحضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه بررسی مشکلات خوابگاه های دانشگاه و اقدام فوری برای رفع آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در پی بازدید دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خوابگاه های دانشگاه و همچنین برگزاری جلسات متعددی با مسئولان حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت متبوع، جلسه ای باحضور دکتر صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر سادات حسینی سرپرست مدیریت امور خوابگاه ها و تنی چند از مسئولان معاونت عصر روز یکشنبه 9 آبان 1400 از ساعت 16:15 تا 17:45 در سالن شورای معاونت برگزار شد و در آن برنامه جامع پروژه تأمین، تجهیز، بهسازی و توسعه خوابگاه های دانشگاه، عنوان و بررسی شد.
در ابتدا دکتر صادقیان با بیان اینکه اولویت اول مسئولان در وزارتخانه و دانشگاه، مسائل رفاهی و کیفیت زندگی خوابگاهی دانشجویان است، گفت: رضایتمندی دانشجویان از زندگی در خوابگاه های دانشگاه از اهداف اصلی و مهم معاونت است.
وی افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده در واحد فنی معاونت، اقدامات این پروژه به سه بخش فوری، میان مدت و بلند مدت تقسیم شده است که درحال حاضر پس از تأمین بودجه لازم، اقداماتی را برای رفع مشکلات حاد و نواقص خوابگاه ها از قبیل: ارتقای سیستم های تأسیساتی، روشنایی، ترمیم و لکه گیری دیوارها و سقف ها، خرید لوازمی مانند یخچال، فرش، تخت، کمد و ...، استانداردسازی آسانسورها، اجاره و رهن سوئیت های خوابگاهی ویژه دانشجویان متأهل و مجرد و ... در مدت زمان کوتاهی انجام خواهیم داد.
دکتر صادقیان در ادامه با تأکید بر اینکه باید جزئیات این برنامه را تهیه کنیم تا در ادامه راه به مشکلی بر نخوریم، گفت: اقداماتی که انجام می دهیم باید جنبه سرمایه ای داشته باشد و از هدر رفت منابع تا حد امکان جلوگیری کنیم.
همچنین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه خطاب به حاضران گفت: در اسرع وقت چندین تیم پیمانکاری تعیین کنید تا کار بازسازی، بهسازی و تجهیز خوابگاه ها با سرعت بیشتری پیش برود.
توضیح اینکه، اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و درخصوص برنامه این پروژه به بحث و تبادل نظر نشستند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *