محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر صادقیان: عرصه علم، فرصتی ارزشمند برای فتح قله های رفیع دانش و شکوفایی و بالندگی بیشتر است

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پیامی فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، متن این پیام به شرح زیر است:
دانشجویان عزیز، اساتید و کارکنان محترم
باسلام
عرصه علم، فرصتی ارزشمند برای فتح قله های رفیع دانش و شکوفایی و بالندگی بیشتر است و کسب افتخارات بزرگ در این عرصه که همگان را به رقابت بر می انگیزد، در خور تحسین و احترام است.
دانشجویان نخبه دانشگاه مادر کشور، از همان ابتدای تأسیس دارالفنون در میهن عزیزمان، همواره با از خودگذشتگی و تلاش بسیار توانستند بر این قله های رفیع بایستند و مردم و کشورمان را از وابستگی به بیگانگان برهانند.
سربلندی و افتخارات شما دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مختلف پزشکی در این زمان نمود بیشتری پیدا می کند، در این زمان که دست استکبار جهانی تمام راه های پیشرفت علم و دانش را به روی ما بسته است؛ ولی شما رهپویان عرصه علم و دانش با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، دست از این مبارزه برنداشته و بدون خستگی و دلسردی افق های روشن این عرصه را به روی کشورمان می تابانید.
در این عرصه، تزکیه نفس، سعی و کوشش دوچندان، مسئول بودن در برابر خانواده و جامعه و برنامه ریزی در راستای نیل به اهداف رفیع و بلند مدت خود و کشور، از نکاتی است که توجهی مستمر و درخور می طلبد.
شما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، موجب سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی هستید.
16 آذر و روز دانشجو را گرامی می داریم و از خداوند متعال سربلندی و شادکامی شما را در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی و زندگی مسئلت داریم.
دکتر محمدحسین صادقیان
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *