محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر صادقیان: مجموعه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه تمام توان خود را برای بهبود وضع خوابگاه ها به کار گرفته است

جلسه شورای صنفی دانشجویان با معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به منظور بررسی مشکلات و هم اندیشی راهکارهای بهبود وضعیت خوابگاه های دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه عصر روز یکشنبه 25 مهرماه 1400 از ساعت 17:30 تا 20 در سالن شورای معاونت برگزار شد و در ابتدا دانشجویان عضو شورای صنفی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیان مشکلات خود از قبیل: کیفیت غذا، ظرفیت اتاق های خوابگاه ها، کمبود سرویس های ایاب و ذهاب و ... پرداختند.
اعضای شورای صنفی همچنین سوالات و ابهاماتی هم درخصوص برخی قوانین و آیین نامه های وزارت بهداشت درباره ساعات ورود و خروج، اعطای وام و تسهیلات، میزان حقوق دستیاران و ... داشتند که در این جلسه مطرح کردند.
در ادامه، دکتر صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در ابتدای سخنان خود، گفت: شما دانشجویان عضو شورای صنفی نماینده چندین هزار دانشجوی دانشگاه هستید و وظیفه سنگینی برعهده شماست. شما باید به جزئیات سیستم معاونت مسلط شوید و نتایج پیگیری های خود را به درستی به اطلاع دانشجویان برسانید.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با مفید خواندن کار دانشجویی، گفت: کار دانشجویی دانشجویان را توانمند می کند، آنان را با سیستم آشنا می کند و می توانند در آینده به دانشگاه و جامعه و حتی در زندگی شخصی خود، بسیار کمک کننده باشند.
وی افزود: ما می دانیم مشکلاتی وجود دارد ولی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم، درحال پیگیری و بررسی برای رفع نواقص در همه زمینه ها هستیم و این کار نیاز به زمان، صبوری و همکاری شما دارد.
دکتر صادقیان تصریح کرد: در همین راستا گروهی را مأمور کردیم تا بتوانیم مکان مناسبی را برای اسکان دانشجویان متأهل در نظر بگیریم. همچنین کارشناسان فنی معاونت درحال بررسی کمبودها و نواقص خوابگاه ها و اتاق ها هستند تا آن ها را رفع کنیم.
در این جلسه همچنین، دکتر اکرم السادات سادات حسینی مدیر امور دانشجویی و سرپرست مدیریت امور خوابگاه ها، به سوالات و درخواست های دانشجویان، پاسخ گفت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *