محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی برگزار شد

دکتر صادقیان: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها باید با تمام اقشار شامل دانشجویان، کارکنان و اساتید تعامل خوب و سازنده داشته باشد

در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها، دکتر صادقیان بر نقش معاونت دانشجویی در دانشکده ها به عنوان ستاد بحران دانشکده تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه دوشنبه 23 اسفندماه 1400 از ساعت 12:30 تا 14 در سالن شورای معاونت برگزار شد و در ابتدا دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) «روز جوان» و عید نوروز، اظهار داشت: در مدت توفیق خدمت سعی کردیم وزن فعالیت های فرهنگی را بالا ببریم و در این راه همراهی و همکاری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.
وی با تأکید بر نقش معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها به عنوان ستاد بحران دانشکده، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی باید با تمام اقشار شامل دانشجویان، کارکنان و اساتید تعامل خوب و سازنده داشته باشد و حال و هوای مثبت و پرانرژی را در محیط ایجاد کند. البته برای تحقق این امر در تلاش هستیم بودجه فرهنگی را افزایش داده و به دست خود دانشکده ها بسپاریم تا در انجام فعالیت ها چابک تر عمل کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یکی از ویژگی هایی که وزارت بهداشت را از سایر وزارتخانه ها بخصوص وزارت علوم متمایز می کند، استفاده از دانشجویان و محصولات خود در دانشگاه های علوم پزشکی دانست و تأکید کرد: هرچه ما به عنوان مسئولان دانشگاه در آموزش و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان بهتر عمل کنیم، فردایی بهتر را در دانشگاه، وزارتخانه و کشور خواهیم داشت.
دکتر صادقیان در ادامه، بازدیدهای معاونان را از خوابگاه ها و اماکن دانشجویی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در هفته های گذشته چندین بازدید توسط هیئت رئیسه دانشکده پزشکی، معاونان دانشجویی دانشکده های پرستاری و مامایی، داروسازی، پیراپزشکی و دندانپزشکی صورت گرفته که بازخوردهای بسیار خوبی را ازسوی دانشجویان داشتیم. امیدوارم در سال آینده این بازدیدها توسط اعضای هیئت رئیسه دانشکده ها بطور مستمر ادامه پیدا کند و مسئولان با ارائه نظرات و ایده های خود برای رفع مشکلات، مارا یاری دهند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در پایان سخنان خود مواردی را مطرح کرد که از مهمترین آن ها می توان به: تدوین تقویم فرهنگی دانشگاه، بازدید از دانشگاه های برتر در حوزه های دانشجویی، ورزشی و ...، برگزاری جلسات معاونان بطور منظم و مستمر، همکاری و همراهی دانشکده ها در برگزاری برنامه های مختلف و ... اشاره کرد.
در ادامه معاونان دانشجویی دانشکده ها ضمن ارائه گزارشی اجمالی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در دانشکده به بیان چالش ها، نظرات، پیشنهادات و درخواست های خود همچون: برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی، برنامه های ورزشی، مناسب سازی خوابگاه ها، تجهیز دانشکده های فاقد امکانات ورزشی، حمایت مالی از برنامه های گروهی و حضوری و ... پرداختند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *