محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر مهدی ابراهیمی: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع ‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور در دفتر مدیر روابط عمومی دانشگاه این روز را به دکتر ترابی و همکاران فعال و پرتلاش روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، 27 اردیبهشت ماه 1402 همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی با همراهی مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی و علی محمدی فیض آباد سرپرست روابط عمومی معاونت با حضور در دفتر دکتر ماشاء اله ترابی این روز را به ایشان و تیم ساعی و بادانش روابط عمومی دانشگاه تبریک گفته و از آن ها قدردانی کردند.
دکتر ابراهیمی ضمن تبریک و قدردانی از تلاش های تیم روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است. ما وظیفه می دانیم روز روابط عمومی و ارتباطات را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه به خصوص شما و همکاران زحمتکش تبریک عرض کنیم. بی شک زحمات روابط عمومی دانشگاه را بر همه دانشگاهیان پوشیده نیست و از آن اطلاع دارند.
وی در ادامه با بیان اینکه هدف معاونت فرهنگی و دانشجویی خدمت رسانی هرچه بهتر به دانشجویان است و این امر میسر نمی شود جز اینکه این خدمت به نحو شایسته به دانشجویان اطلاع رسانی شود گفت: در این راستا از روابط عمومی دانشگاه درخواست نگاه ویژه تری به این معاونت داریم.
در پایان دکتر ابراهیمی با اهدای تابلوی منقش به تصویر سردار پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان تقدیر کرد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *