محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر مهدی ابراهیمی: باید نتیجه اقدامات فرهنگی در دانشگاه دیده و احساس شود

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین نشست آشنایی کارشناسان مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی با مدیر جدید دکتر افضل شمس برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، اولین نشست کارشناسان مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با دکتر افضل شمس مدیر جدید این واحد با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی و امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی 5 آذرماه 1402 از ساعت 9 تا 11 در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه هر یک از کارشناسان به معرفی و اعلام شرح وظایف خود پرداختند و در حضور دکتر ابراهیمی و اعضای شورای مدیران در خواست ها و انتظارات کارشناسان از مدیران مجموعه با هدف اعتلای سطح فرهنگی و تسریع و تسهیل در فرایند پیگیری برنامه ها مطرح شد.
دکتر ابراهیمی بر موارد متعددی در این جلسه تاکید کرد و گفت: ساختارمند عمل کردن اهمیت دارد و باید نتیجه اقدامات فرهنگی در دانشگاه دیده و احساس شود در غیر اینصورت به اهداف فرهنگی نخواهیم رسید.
وی افزود: تعداد جمع حاضر و کارشناسان مدیریت فرهنگی برای انجام برنامه های فرهنگی در دانشگاه کم است و نیازمند حمایت و همکاری تمام جامعه دانشگاهی هستیم، همچنین عنوان کرد باید از معاونت فرهنگی نماینده ای در جلسات شورای فرهنگی بیمارستان ها و دانشکده ها حضور داشته باشد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، نشاط و تعالی خانواده را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در برنامه های فرهنگی اهمیت بیشتری یابد و تلاش شود برای اعضای خانواده همکاران دانشگاهی نیز برنامه فرهنگی اجرا شود، دربرنامه ریزی ها به گونه ای ریل گذاری شود که در نبود هریک از همکاران کارها پیگیری و ادامه یابد.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر