محتوای خبری معاونت دانشجویی

جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی

دکتر مهدی ابراهیمی: همه برنامه های دانشگاه علوم پزشکی تهران می تواند بر اساس توسعه امور فرهنگی و دارای پیوست فرهنگی باشد

جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 21 آذر از ساعت 14:30 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی و همه اعضا با دستور بررسی برنامه های گذشته و تا پایان سال معاونت برگزار شد.

شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر مهدی ابراهیمی ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت و افزود: امیدوارم با پیروی از فرمایشات ائمه معصومین (ع) بتوانیم در پیشبرد اهداف دانشگاه و کشور موفق باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در خصوص لزوم بهره مندی از ظرفیت ارکان دانشگاه و کار تیمی گفت: در سال جاری کارهایی که به صورت میان بخشی همچون جشن ازدواج دانشگاهیان، جشنواره غذای دانشجویان و آیین آغاز سال تحصیلی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام و غیره انجام شد و ارکان دانشگاه و مدیریت‌های معاونت همکاری داشتند، بسیار مطلوبتر و با مشارکت حداکثری دانشجویان، کارکنان و استادان مواجه بود.

وی در بخش دیگری ضمن تبریک به مناسبت روز حسابدار افزود: کارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که بر اساس برنامه ۴ ساله دانشگاه و برنامه استراتژیک معاونت در حال برنامه ریزی و اجراست می‌بایست پیوست فرهنگی داشته باشد. بر این باور هستیم همه امور دانشگاه می‌تواند بر اساس توسعه امور فرهنگی در دانشگاه صورت پذیرد و الزام بر استفاده بهینه و شفافیت در امور مالی را داریم و این مهم نیز از مسائل واجب است.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه برنامه ریزی توسعه‌ای برای امور و مسائل رفاهی، فرهنگی و تربیت بدنی برای دانشجویان و دانشگاهیان را از اولویت‌های معاونت دانست و ارائه برنامه‌های مدیریت‌ها برای سال آینده را تا پایان دی ماه مهم و ضروری دانست و مقرر شد در جلسات آینده شورای مدیران برنامه واحدها مورد بررسی، نقد و تبادل نظر قرار گیرد.

در ادامه مدیران معاونت ضمن همفکری در خصوص مسائل مطرح شده به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های صورت گرفته، برنامه‌های جاری و آینده مدیریت‌ها پرداختند.

کلمات کلیدی
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر