محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر پورغریب: بازنگری و ارزیابی فرآیندها و شناسایی و رفع نیازها جزو ارکان اصلی مدیریت است

باحضور دکتر پورغریب، دومین جلسه شورای معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف بازنگری و برنامه ریزی فرآیندها، شناسایی نیازها و رفع مشکلات احتمالی آینده، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه روز دوشنبه 19 خرداد 99 از ساعت 14:30 تا 16:30 و با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، مدیران و مسئولان معاونت دانشجویی فرهنگی در سالن شورا برگزار و در ابتدا دکتر پورغریب گفت: بازنگری و ارزیابی فرآیندها و شناسایی و رفع نیازها جزء ارکان اصلی مدیریت است. هر عضو از سازمان باید عملکرد خود را از نگاه خدمات گیرندگان آن سازمان مورد بررسی قرار دهد و این امر شکوفایی و تعالی شخصی و سازمانی را فراهم می آورد.
وی افزود: امروز هرکدام از ما زمام دار مسئولیت هایی هستیم که به رسم امانت به ما سپرده شده است و باید تمام هم و غم خود را در راستای ارتقای سطح خود به کار ببندیم.
در ادامه دکتر پورغریب تصریح کرد: در این مقطع که همه دنیا در حال تقابل با بیماری نو ظهور کرونا هستند، باید بیش از پیش با درایت و احتیاط بیشتری به سمت جلو گام برداشت و تصمیمات باید از مناظر مختلف مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرند.
وی همچنین به بازگشایی دانشگاه ها و تدابیر بخش های مختلف معاونت دانشجویی اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت دانشجویان که سرمایه های آینده کشور هستند، در راس امور معاونت قرار دارد و در این راستا از هر ساز و کاری برای رسیدن به بهترین تصمیمات و نتایج استفاده می شود.
در ادامه جلسه دکتر حبیبی مدیر مرکز بهداشت معاونت دانشجویی فرهنگی، ضمن تقدیر از همکاری دانشجویان گزارشی از عملکرد این واحد در خصوص فرآیند پذیرش دانشجویان، آموزش اصول بهداشتی، غربالگری دانشجویان و امور مربوط به اجرای دستورالعمل ها و مقررات با هدف حفظ سلامت حداکثری آنها ارائه کرد و افزود: بوجود آمدن فرهنگ "رعایت" می تواند باعث به حداقل رسیدن آسیب ها باشد.
در ادامه دکتر رحیمی نژاد مدیر مرکز مشاوره نیز گزارشی از عملکرد این واحد در ایام کرونا و قبل از آن اشاره کرد.
در انتهای جلسه دکتر پورغریب درخصوص ساماندهی و گسترش خدمات الکترونیکی به دانشجویان، گفت: در این ایام معاونت از بستر شبکه های مجازی بهره برده و مفتخر است خدماتی نظیر برنامه های آموزشی، ورزشی، هنری، فرهنگی، روانشناسی و فوق برنامه و غیره را به دانشجویان و همکاران و سایر مخاطبین ارائه داده و گسترش این خدمات از اولویت های معاونت است.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *