محتوای خبری معاونت دانشجویی

دکتر پورغریب: فعالیت های بسیج در حوزه دانشجویی شایان تقدیر است

اولین نشست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جانشین و اعضای شورای مرکزی این تشکل در سال 1400 با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 15 تا 17 در سالن جلسات ساختمان شفا باحضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور هنری و فوق برنامه، دکتر محمدحسین عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه و جانشین و اعضای شورای مرکزی بسیج، برگزار شد و در ابتدای جلسه دکتر پورغریب با تأکید بر حمایت از فعالیت های دانشجویی، گفت: فعالیت های بسیج در حوزه دانشجویی شایان تقدیر است.
وی در ادامه اظهار داشت: باید برای شور و نشاط انتخاباتی، فعالیت هایی در دانشگاه انجام شود و در راستای اهداف نظام حرکت کنیم و در حوزه دانشجویی ثبات داشته باشیم.
دکتر پورغریب با اشاره به نقش بسیج در فعالیت های سیاسی و فرهنگی، گفت: همچنین بسیج دانشجویی در فعالیت های علمی دانشگاه شرکت کند و با داشتن تقویم فعالیت های سال 1400 بیشترین اثر گذاری را داشته باشد.
سپس نمایندگان بسیج دانشجویی دانشکده ها به نوبت گزارشی از عملکرد سال گذشته بسیج و همچنین برنامه های آینده ارائه کردند.
اعضای بسیج از برگزاری برنامه هایی درخصوص کتابخوانی، اعتقادی، سیاسی، علمی باتوجه به شیوع کرونا و عدم حضور دانشجویان گزارش دادند.
همچنین، برنامه طرح هادی در دانشکده ها در ابتدای سال تحصیلی برای دانشجویان ورودی جدید و فعالیت هایی در ماه مبارک رمضان در همه دانشکده ها از دیگر برنامه هایی بود که اعضای بسیج به آنها اشاره کردند.
یکی از اقدامات مهم دیگر بسیج، فعالیت گروه جهادی رویش های انقلاب اسلامی در درمانگاه خیریه تأسیس شده با مشارکت این گروه در منطقه دولتخواه تهران است که گزارش مختصری از خدمات ارائه شده در آن که شامل معاینات پزشکی عمومی و دندانپزشکی است، به معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ارائه شد.
در این جلسه دانشجویان از دغدغه هایشان درخصوص پوشش و اخلاق حرفه ای در دانشگاه، معضلات اجتماعی و آسیب شناسی بین دانشجویان صحبت هایی کردند و پرسش هایی از معاون دانشجویی فرهنگی داشتند و دکتر پورغریب به آنان پاسخ داد.
درپایان، دکتر پورغریب از اعضای بسیج خواست تقویم 6 ماهه فعالیت های خود را مشخص کنند و باتوجه به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات، عنوان کرد: باید مشارکت کنید و ما از مناظره های انتخاباتی در دانشگاه حمایت می کنیم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *