محتوای خبری معاونت دانشجویی

دیدار صمیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و مشاور اجرایی معاونت با دانشجویان ساکن خوابگاه سمیه

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به همراه یوسف مسعودیان مشاور اجرایی معاونت، باحضور در خوابگاه پسرانه سمیه در روز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، نشستی را با ساکنان این خوابگاه برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این دیدار صمیمی عصر روز پنجشنبه ۱۶ دیماه 1400 همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با هدف بازدید از امکانات خوابگاه در زمینه های رفاهی، ورزشی، تأسیساتی و ... و شنیدن صحبت های دانشجویان ساکن خوابگاه سمیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد.
در این برنامه دکتر صادقیان با همراهی مسعودیان ضمن بازدید از اماکن دانشجویی، امکانات رفاهی و تاسیساتی و اتاق دانشجویان، نشستی را با دانشجویان و نمایندگان شورای صنفی در نمازخانه خوابگاه برگزار کردند و از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداختند.
از مهمترین مواردی که دانشجویان مطرح کردند می توان به: حوزه های تاسیساتی و زیرساختی، ظرفیت اتاق ها، سیستم کارت زنی تغذیه، کتابخانه و سالن مطالعه، حجم و سرعت اینترنت، ارتقای کیفیت غذا، پیجر خوابگاه، بهینه سازی وضعیت یخچال ها، کمدها و ... اشاره کرد که مقرر شد برنامه ریزی در زمینه ارتقای وضعیت موجود صورت گیرد.
توضیح اینکه، ارتباط چهره به چهره و صمیمی با دانشجویان با حضور میدانی مدیران و مسئولان معاونت در بین دانشجویان و شنیدن مستقیم پیشنهادها و مسائل رفاهی دانشجویان، در اولویت برنامه های معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه قرار دارد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *