محتوای خبری معاونت دانشجویی

ستاد کمیته دانشجویی مقابله با بیماری کرونا با هدف حفظ و ارتقای سلامت دانشجویان بالینی راه اندازی شد

نشست کمیته دانشجویی مقابله با کرونا با هدف برنامه ریزی و بهبود خدمات دهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست روز پنجشنبه 15 اسفند 98 با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی ، دکتر اکرم السادات سادات حسینی مدیر امور دانشجویی و دکتر علیرضا پارساپور مدیر روابط عمومی دانشگاه و اعضای کمیته دانشجویی مقابله با بیماری کرونا و جمعی از همکاران معاونت دانشجویی فرهنگی در مجموعه شهید چمران برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی عملکرد کمیته، بهبود برنامه ریزی شیفت های کادر درمان، تصمیم گیری در مورد خرید و انتقال تجهیزات مورد نیاز دانشجوها به بیمارستان ها انجام شد که اعضای حاضر در جلسه در خصوص این موارد به بحث و گفتگو و تصمیم گیری پرداختند.
در این جلسه دکتر پورغریب به لزوم حمایت از کادر درمان بیمارستان ها اشاره کرد و گفت: اولویت خدمات رسانی به دانشجویان دلسوز و زحمت کشی است که در بیمارستان ها در حال ارائه خدمت به هموطنان هستند و راه اندازی مرکز ریکاوری جزو اولویت های مجموعه است.
همزمان با این نشست، مجموعه ورزشی شهید چمران به عنوان ستاد کمیته دانشجویی مقابله با بیماری کرونا راه اندازی و آماده خدمات دهی به کادر درمانی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. در این مجموعه سعی شده محیط مناسبی برای ریکاوری و کسب تمدد اعصاب کادر درمان فراهم شود. دانشجویان می توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.
توضیح اینکه کمیته دانشجویی مقابله با بیماری کرونا با توجه به بروز بیماری کرونا در کشور و ضرورت تجهیز کادر درمان و محافظت از مبارزان خط مقدم مقابله با این بیماری همه گیر در بیمارستان های دانشگاه، و نیاز به امکانات مورد نیاز تشکیل شده است.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *