محتوای خبری معاونت دانشجویی

شورای فرهنگی سراهای دانشجویی برای اولین بار در سرای سمیه پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد

دکتر افضل شمسی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، از راه اندازی شورای فرهنگی سراهای دانشجویی در خوابگاه پسرانه سمیه دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پ معاونت فرهنگی و دانشجویی، شورای فرهنگی دانشجویی سرای دانشجویی پسرانه سمیه دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر افضل شمسی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی، امین نصیری مسئول اداره توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی، کارکنان و دانشجویان در سرای دانشجویی سمیه برگزار شد.
دکتر ابراهیمی با ابراز خرسندی از تشکیل شورای فرهنگی سراهای دانشجویی گفت: این شوراها باعث افزایش ارتباط بین معاونت فرهنگی و دانشجویی با دانشجویان در سراها خواهد شد و شاهد تعامل دوطرفه بیشتری نیز خواهیم بود. در ابتدای جلسه دکتر شمسی بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های اجرایی و مدیریتی دانشگاه تاکید کرد و از تشکیل اولین شورای فرهنگی در سرای سمیه و افزایش فعالیت های فرهنگی دانشجویان ابراز امیدواری کرد.
در ادامه جلسه دانشجویان مشکلات سراها شامل تغذیه، امکانات، سالن ورزشی و ... را مطرح کردند.
همچنین دانشجویان از تشکیل این شورا های فرهنگی در راستای ارتقا سطح برنامه های فرهنگی سراهای دانشجویی دانشگاه و دسترسی به فعالیت های بیشتر با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی ابراز خوشحالی کردند.
در ادامه حاضرین، بازدیدی از سالن ورزشی، اتاق های دانشجویان و دیگر محیط خوابگاه داشته و این جلسه با اقامه نمازمغرب و عشا به پایان رسید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی