محتوای خبری معاونت دانشجویی

گفت و گو با برگزیدگان پنجمین جشنواره دانشجویی ابن سینا

غلامی‌نژاد: جشنواره ابن سینا فرصتی گران‌بها برای دیده شدن ارزش‌های دانشجویان است

مرتضی غلامی نژاد برگزیده دو دوره جشنواره دانشجویی ابن سینا گفت: مسئولیت اصلی بر عهده دانشجویان است که با شرکت در جشنواره و ارائه رزومه های ارزشمند خود می توانند به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمان‌گرایی 5 اسفند 98 برگزار خواهد کرد.
برای آشنایی بیشتر دانشجویان با این جشنواره، با برگزیدگان پنجمین دوره گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

لطفاً خودتان را معرفی کنید و بفرمایید در چه حیطه ای برگزیده شدید؟
به نام خدا. مرتضی غلامی نژاد هستم، دانشجوی سال سوم دکترای تخصصی علوم تشریحی (کالبدشناسی) دانشگاه علوم پزشکی تهران و در پنجمین جشنواره دانشجویی ابن سینا در بخش آموزشی و سرآمد عملکرد تحصیلی به عنوان دانشجوی برگزیده دانشگاه انتخاب شدم.

برگزاری پنجمین جشنواره ابن سینا را چطور دیدید؟
به لطف خدا و زحمات مسئولین برگزاری، جشنواره همانند سال های گذشته و چه بسا بهتر برگزار شد.

آیا در دوره های قبلی هم در جشنواره شرکت کرده بودید؟ توضیح دهید؟
بله. بنده در دومین جشنواره دانشجویی ابن سینا به عنوان برگزیده بخش ورزشی انتخاب شدم و رزومه ام در این بخش، چندین عنوان قهرمانی مسابقات کشوری و استانی و دارای مدارک مربیگری، داوری و نمایندگی در ورزش های رزمی و ... بود.

چطور شد که با جشنواره دانشجویی ابن سینا آشنا و در آن شرکت کردید؟
از طریق بنرها و پوسترهای موجود در سطح دانشگاه، شبکه های اطلاع رسانی مجازی دانشگاه و همچنین تجربه قبلی شرکت در جشنواره.

احتمال می دادید که در این جشنواره برگزیده شوید؟ عوامل موفقیت خود را بیان کنید؟
با توجه به اینکه تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، رقابت در این جشنواره سخت است و خیلی نمی توان از قبل پیش بینی کرد.
عواملی که در موفقیت بنده نقش داشته اند در مرحله اول لطف همیشگی خداوند است و در مرحله دوم زحمات بی دریغ و همیشگی و دعای خیر پدر و مادر عزیزتر از جانم و نیز راهنمایی های استاد گرانقدرم پروفسور غلامرضا حسن زاده که همچون پدری دلسوز برای ارتقای سطح آموزش علوم پزشکی، بالاخص آناتومی تلاش می کنند و همچنین همدلی و همراهی همسر عزیزم بوده است. در آخر هم خداوند من را یاری کرده تا اندک سواد ناچیزی را بیاموزم و بتوانم تا اینجا مسیر را با موفقیت طی کنم.

چه پیشنهادی برای بهتر برگزار شدن جشنواره های دانشجویی ابن سینا دارید؟
بنده به دلیل اینکه چند سال با این جشنواره آشنایی دارم و چند دوره برگزیده و در این دوره (ششمین دوره جشنواره) به عنوان داور هسته مرکزی جشنواره انتخاب شده ام و شاهد امور جزئی تری از این جشنواره هستم، می توانم بگویم جشنواره هر سال با شرایط خوبی برگزار می شود. بنظرم مسئولیت اصلی بر عهده دانشجویان است که با شرکت در این جشنواره و ارائه رزومه های ارزشمند خود می توانند به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک کنند و در انتخاب افراد شایسته به داوران و برگزارکنندگان جشنواره کمک کنند تا بتوانیم شاهد برگزیده شدن دانشجویان پرتلاش و لایق دانشگاه باشیم.

چه توصیه ای برای سایر دانشجویان دانشگاه در خصوص جشنواره ابن سینا دارید؟
به دانشجویان عزیز توصیه می کنم در همه ابعاد زندگی فعالیت کنند و به صورت تک بعدی زندگی خود را پیش نبرند. چون ظرفیت وجودی انسان ها بسیار بیشتر از محدود شدن به چند کتاب درسی است. شاید در همه جا فرصت شکوفا شدن و مورد قدردانی قرار گرفتن ارزش های مختلف دانشجویان پیدا نشود و این جشنواره فرصتی گران بها برای دیده شدن ارزش ها است.

حرف آخر؟
از تمام عزیزانی که برای برگزاری این جشنواره و قدرشناسی از ابعاد مختلف فعالیت های دانشجویان تلاش می کنند سپاسگزاری می کنم و برای شما و همه مردم این مرز و بوم آرزوی سرافرازی و سلامت و رزق فراوان و بهروزی دارم.
از وقتی که در اختیار ما قرار دادید سپاسگزاریم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *