محتوای خبری معاونت دانشجویی

قدردانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی از مردم شریف ایران به خصوص دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:
دانشجویان، کارکنان، استادان و ملت نجیب و شریف ایران

با سلام و احترام،
حضور و مشارکت جدی شما سروران ارجمند در این شرایط و تحریم های همه جانبه دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر نشان داد ایرانیان عزیز همچون دوران پیروزی شکوهمند انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و ... پای نظام، آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایستاده اند.
مشارکت بیش از 40 درصدی در این دوره از انتخابات که با هجمه های گوناگون استکبار جهانی، گروهک های تروریستی، دشمنان داخلی و ابرقدرت ها مواجه بود، نشانگر آن است مردم به سربلندی و عزت کشور، بیش از هر چیز دیگری می اندیشند و کمپین تحریم انتخابات را دگربار شکست دادند.
از همه مردم به خصوص دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر ایران کمال قدردانی را می نمایم و امیدوارم با امید به آینده و بهره مندی از تجربیات استادان پیشکسوت و استفاده از ظرفیت جوانان توانمند، انقلابی و جهادی، مسیر پیشرفت کشور را با سرعت ببیشتری طی کنیم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی