محتوای خبری معاونت دانشجویی

قهرمانی تیم فوتسال دانشکده پرستاری و مامایی در نهمین دوره لیگ برتر فوتسال دانشجویان دانشگاه

تیم فوتسال دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان قهرمانی و مقام نخست نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران دست یافت.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، نهمین و آخرین هفته از نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران روز جمعه 6 بهمن ماه در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد.
در رقابت های هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان در سال جاری که روز پنجشنبه 5 بهمن ماه برگزار شد، در اولین بازی تیم شهید باکری مقابل تیم پیراپزشکی به نتیجه 5 بر 2 دست‌ یافت.
در بازی دوم تیم شهید افتاده با نتیجه یک بر صفر تیم بین الملل را شکست داد. در بازی بعدی تیم دندانپزشکی الف با نتیجه 2 بر صفر در مقابل تیم پزشکی 91 پیروز شد و تیم شهرک نیز در یک بازی پرگل با نتیجه 10 بر یک تیم داروسازی را شکست داد و بالاخره در آخرین بازی برگزار شده از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران، تیم پرستاری با نتیجه 5 بر 2 بر تیم هما پیروز شد.
با پایان هفته هشتم تیم پرستاری با 24 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم های دندانپزشکی الف و پزشکی 91 به ترتیب با 19 و 18 امتیاز در جایگاه های بعدی ایستادند.
رقابت های هفته نهم مسابقات لیگ برتر دانشجویان نیز با پیروزی تیم های دندانپزشکی الف (دانشکده دندانپزشکی)، پیراپزشکی (دانشکده پیراپزشکی)، شهرک (دانشکده پزشکی)، پزشکی 91 (دانشکده پزشکی) و شهید باکری (دانشکده دندانپزشکی) همراه بود.
این گزارش حاکی است در رقابت های آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان در سال 96، در اولین بازی تیم دندانپزشکی الف در مقابل تیم داروسازی به نتیجه 3 بر صفر دست‌ یافت.
در بازی دوم تیم پیراپزشکی با نتیجه 5 بر 2 تیم پرستاری را شکست داد. در بازی بعدی تیم شهرک با کسب نتیجه 2 بر یک در مقابل تیم شهید افتاده پیروز شد و تیم شهید باکری نیز با نتیجه 3 بر 2 تیم بین الملل را شکست داد و بالاخره در آخرین بازی برگزار شده، تیم پزشکی 91 با نتیجه 3 بر 2 بر تیم هما پیروز شد.
بدین ترتیب و در پایان هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان، تیم پرستاری (دانشکده پرستاری) با کسب 24 امتیاز به عنوان قهرمانی و مقام اول، تیم دندانپزشکی الف (دانشکده دندانپزشکی) با کسب 22 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی و مقام دوم و تیم پزشکی 91 (دانشکده پزشکی) با کسب 21 امتیاز به مقام سوم نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 96 دست یافتند.
این گزارش می افزاید، با پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال دانشجویان و برابر جدول مسابقات، تیم های داروسازی (دانشکده داروسازی) و هما (دانشکده بهداشت) به لیگ دسته یک فوتسال دانشجویان دانشگاه سقوط کردند.
توضیح اینکه، پس از پایان مسابقات ضمن برگزاری مراسم اختتامیه، از سوی مسئولان حاضر جام و احکام قهرمانی به بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم های برتر مسابقات لیگ برتر 96 اهدا شد.

تهیه کننده: