محتوای خبری معاونت دانشجویی

مجوز 9 نشریه از اعتبار ساقط و مجوز 10 نشریه جدید صادر شد

دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین جلسه از کمیته ناظر 1401- 1402 را در سالن شورای معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه 20 آذرماه 1401 از ساعت 12:30 تا 13:30 در سالن شورای معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با حضور اعضای جدید (منتخب و منتسب) برگزار شد.
دربخش اول این جلسه مجوز 9 نشریه غیر فعال که بیش از 2 سال از عدم فعالیت آن سپری شده است نشریات پرانتز، پونز،داریا دانش، رادیو مدتهران،ژنریک، اس تی ای، ره پویان سلامت شغلی، عالم ویروسها و کارآفرین شو بر اساس ماده 24 ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی به دلیل عدم فعالیت از درجه اعتبار ساقط اعلام شد.
در ادامه و در بخش دوم در این جلسه، اسناد نشریات متقاضی مجوز بررسی و در مواردی که درخواست در ساعات پایانی تحویل دبیرخانه شده بود تا طی شدن مراحل قانونی بصورت مشروط موافقت شد.
در پایان جلسه نیز احکام آقای هادی اقبال جو و خانم عطیه میرزا بابایی اعضای دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات توسط دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به ایشان اهدا گردید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *