محتوای خبری معاونت دانشجویی

مدیریت تربیت بدنی پذیرای دویست و سی فرزند در آکادمی فرهنگی ورزشی کارکنان و اساتید است

با امیر شایگان راد سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در خصوص آکادمی فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت و گوی داشتیم.

امیر شایگان راد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، متن مصاحبه را در زیر بخوانید:

لطفا در مورد زمان ثبت نام و تعداد فرزندانی که در این دوره از آکادمی حضور دارند، توضیح دهید؟
ثبت نام از تاریخ 23 تا 30 خردادماه از فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی  انجام شد و در سال جاری با افتخار پذیرای 123 پسر و 107 دختر در آکادمی فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه هستیم.

در چه رشته های ورزشی فرزندان ثبت نام شدند؟
- پسران در 6 بسته ورزشی فوتبال، شنا، اسکیت، والیبال، تنیس خاکی، ژیمیناستیک، شطرنج، ورزش های گروهی و ... دسته بندی و دختران نیز در 5 بسته ورزشی شنا، اسکیت، والیبال، ایروبیک، ژیمیناستیک، شطرنج و ورزش های گروهی دسته بندی شده اند.
برای هر گروه یک سرپرست جداگانه تعریف که از زمان شروع آکادمی تا پایان آن در کنار فرزندان هستند و در آخر هر روز فرزندان را به اولیا تحویل می دهند.

در خصوص مربیان رشته های مختلف ورزشی هم صحبت کنید؟
- برای رشته های یاد شده از مربیان مجرب و با تحصیلات مرتبط استفاده شده است و به فراخور رشته، تعداد مربیان متفاوت است. برای مثال در رشته ژیمیناستیک در هر جلسه 2 مربی و برای شنا در هر جلسه 3 مربی و دو ناجی حضور دارند.
لازم است توضیح دهم از فرزندان در طول روز با دو میان وعده و ناهار پذیرایی می شود که امیدوارم روزهای خوبی را فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه، بگذرانند و خاطرات خوبی برای شان باقی بماند.
از وقتی که گذاشتید سپاسگزارم.
- در آخر جا دارد از تلاش و حمایت دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای شکل گیری و برگزاری آکادمی تشکر کنم و همچنین عباس شکری دبیر آکادمی که از ابتدا حضور فعالی داشتند قدردانی می کنم و از همکاران روابط عمومی و تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای پوشش خبری و همراهی سپاسگزارم.
توضیح اینکه، آکادمی از 3 تیرماه آغاز و تا 20 شهریور ادامه دارد و مدیریت تربیت بدنی تلاش دارد در جریان برگزاری آکادمی بسته های فرهنگی به فرزندان اهدا کند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *