محتوای خبری معاونت دانشجویی

مسابقات والیبال جام رمضان یادواره زنده یاد حبیب شیبک با 4 دیدار ادامه یافت

سومین شب رقابت های والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی با برتری تیم های مرکز قلب، بیمارستان امام خمینی (ره)، مدیریت حراست و معاونت فرهنگی و دانشجویی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مسابقات والیبال جام رمضان «یادواره زنده یاد حبیب شیبک» ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با شرکت 8 تیم از واحدهای مختلف، از روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهید فتحی آغاز شدو در شب سوم، شنبه 27 فروردین 1401 با برگزاری ۴ دیدار ادامه یافت.
براین اساس، در اولین دیدار برگزار شده تیم های مرکز طبی کودکان و مدیریت حراست به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود مدیریت حراست به پایان رسید. در دومین مسابقه نیز تیم بیمارستان امام خمینی (ره) توانست با نتیجه 2 بر یک بر تیم بیمارستان سینا غلبه کند.
همچنین، در سومین بازی برگزار شده در سومین شب مسابقات، تیم معاونت فرهنگی و دانشجویی درحالی که پاسور اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در مصاف با تیم دانشکده مجازی به برتری 2 بر صفر دست یافت.
در آخرین مسابقه نیز تیم مرکز قلب توانست در 2 دست پیاپی، بر تیم دانشکده پزشکی غلبه کند.
اداره مسابقات مدیریت تربیت بدنی برنامه رقابت های والیبال در شب چهارم که دوشنبه ۲۹ فروردین 1401 برگزار می شود را به شرح زیر اعلام کرد:
بیمارستان امام خمینی (ره) - معاونت فرهنگی و دانشجویی: ساعت 20:30
دانشکده پزشکی - مدیریت حراست: ساعت 21:15
مرکز قلب - دانشکده مجازی: ساعت 22
بیمارستان سینا - مرکز طبی کودکان: ساعت 22:45
توضیح اینکه، مسابقات طبق برنامه هرشب و از ساعت ۲۰:30 آغاز و حضور تمامی بازیکنان، مربیان و سرپرستان هر تیم با آمادگی کامل و رأس ساعت مقرر در محل برگزاری مسابقات ضروری است.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *