محتوای خبری معاونت دانشجویی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران: یکی از راه های کمک به نظرسازی، نشست با دانشجویان است

به منظور بررسی برنامه عملیاتی یک ساله مدیریت های امور خوابگاه ها و امور سلامت، جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر مهدی ابراهیمی، مدیران و معاونان مدیریت ها در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی دانشجویی، این نشست شنبه 16 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 16:15 تا 19 برگزار و مدیران فرهنگی و اجتماعی و امور خوابگاه ها برنامه های جشن ازدواج دانشگاهیان و هفته خوابگاه ها را بیان کردند.
دکتر مهدی ابراهیمی ضمن تقدیر از ارائه برنامه های عملیاتی یک ساله مدیریت امور خوابگاه ها گفت: مدیریت های معاونت علاوه بر وظایف اصلی که در برنامه ها ذکر شد، بایست ارتباط گسترده تری با دانشجویان برای شناسایی نیازهای آن ها و همچنین ظرفیت های بالای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برقرار کنند.
وی درباره برنامه های اجرایی امور خوابگاه ها افزود: دانشجویان بایست فضای خوابگاه را خانه خود بدانند و برای زیست در این محیط خودشان برنامه ریزی کنند. یکی از فعالیت های مهم مدیران معاونت، برگزاری جلسات متعدد با دانشجویان است تا از نظرات آنها برای بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و ورزشی مطلع شوند.
معاون فرهنگی دانشجویی ادامه داد: این نشست ها قطعا در بهبود برنامه ریزی و نظرسازی از دانشجویان کمک خواهد کرد. چون عمده فعالیت های معاونت، مباحث دانشجویی است، همیشه باید از نظرات دانشجویان بهره مند شویم. این کار برای رسیدن به وحدت رویه و در میان گذاشتن انتظارات دانشجویان با همکاران و مدیران معاونت کمک شایانی خواهد کرد.
عضو هیات رییسه دانشگاه، پس از شنیدن برنامه عملیاتی یک ساله مدیریت امور سلامت گفت: بهداشت سلامت روح و روان دانشجویان در کنار سلامت جسم آن ها، برای دانشگاه اهمیت ویژه ای دارد و در این راه برگزاری دوره، کلاس و کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارکنان به خصوص همکارانی که بیشترین حضور را در کنار دانشجویان دارند، می تواند نتایج خوبی را در بر داشته باشد. که مهمترین آن شنیدن نیازها و همفکری با دانشجویان جهت برنامه ریزی ها است.
در ادامه گزارشی از سوی مدیریت امور فرهنگی اجتماعی برای برگزاری جشن ازدواج دانشگاهیان ارائه و حاضرین نظرات خود را در خصوص محل و نحوه برگزاری این جشن بزرگ بیان کردند.
در پایان جلسه دکتر نیره السادات روح الهی مدیر امور خوابگاه ها توضیحی در مورد برنامه های درنظر گرفته شده هفته خوابگاه ها داد و افزود: در سال جاری هفته خوابگاه ها از تاریخ 30 اردیبهشت تا 5 خردادماه در تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد و با همفکری و همکاری مدیران امیدواریم برنامه های متنوعی را برای دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه داشته باشیم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *