محتوای خبری معاونت دانشجویی

معرفی کوچینگ بر اساس رویکرد روانشناسی مثبت برای همتایاران سلامت

در ادامه سلسله جلسات آگاهی افزایی و پرورش مهارت های دانشجویان همتایاران سلامت، چهارمین جلسه با حضور امید علایی از اساتید عضو فدراسیون جهانی کوچینگ و عضو انجمن روانشناسی مثبت کانادا برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، این جلسه به همت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران روز شنبه 5 اسفندماه 96 از ساعت 15 تا 18 در سالن شورای معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار شد و در آن نمایندگان همتایاران سلامت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه تهران و نیز تعدادی از همکاران مراکز مشاوره در این دانشگاه ها حضور داشتند.
 این برنامه برای ایجاد شبکه ای قوی و منسجم، برنامه های مشارکتی، ارتباط و استفاده از تجارب همدیگر بین همتایاران سلامت دانشگاه های مختلف در دو بخش که در بخش اول تمرکز برای معرفی رویکرد علمی روانشناسی مثبت و در بخش دوم کوچینگ برگزار شد.
سخنرانان این برنامه استاد امید علایی عضو فدراسیون جهانی کوچینگ و عضو انجمن روانشناسی مثبت کانادا و دکتر نغمه تقوی روانشناس مرکز مشاوره و عضو تیم مدیریت شاخه بالینی انجمن جهانی روانشناسی مثبت بودند و دکتر فاطمه رحیمی نژاد رئیس مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان هم در جلسه حضور داشت.
توضیح اینکه، گروه همتایاران سلامت از میان دانشجویان علاقمند به مباحث روانشناسی بر اساس گزینش مراکز مشاوره دانشگاه ها انتخاب و در راستای کمک و همیاری به دانشجویانی که دارای اختلالات و مشکلات روانشناختی هستند، انتخاب می شوند.

تهیه کننده: