محتوای خبری معاونت دانشجویی

مهلت ثبت اثر در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان تمدید شد

دبیرخانه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره را تا 15 بهمن 1400 تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، با توجه به پیگیری و درخواست دانشجویان برای تمدید مهلت ثبت اثر در جشنواره، دبیرخانه سومین جشنواره فرهنگی با هدف حمایت از فعالیت های هنری دانشجویان و ارج نهادن به فعالیت های خودانگیخته فرهنگی و هنری دانشجویان، مهلت ثبت اثر را تا 15 بهمن 1400 تمدید کرد.
در این جشنواره علاوه بر محورهای جشنواره های پیشین، بخش ایده های خلاقانه و قرآن و عترت نیز به حیطه های سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان اضافه شده است.
دانشجویان علاقه مند برای شرکت در این جشنواره می توانند با مطالعه شیوه نامه، آثار خود را مطابق اصول در نظر گرفته شده تهیه و به نشانی های اعلام شده و نمایندگان هر بخش ارسال کنند.
توضیح اینکه، آثار مربوط به بخش هنرهای تجسمی، فیلم و ... که امکان ارسال آن در فضای مجازی نباشد، می بایست به دبیرخانه جشنواره واقع در: خیابان قدس، بالاتر از خیابان طالقانی، پلاک 21 ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی، طبقه دوم، تحویل شود.
برای دریافت پوستر جشنواره، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت و مطالعه شیوه نامه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان، به فایل زیر مراجعه کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *