محتوای خبری معاونت دانشجویی

مهندس فرشاد میرزایی از استقبال خوب دانشجویان در جشنواره غذای دانشجویان قدردانی کرد

در گفت و گوی صمیمی با مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی از زوایای گوناگون دهمین جشنواره غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران را بررسی کردیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دهمین جشنواره غذای دانشجویان 31 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته خوابگاه ها و با مشارکت مطلوب دانشجویان در مجموعه ورزشی شهید فتحی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به این بهانه از مدیر امور دانشجویی پرسیدم، تعداد دانشجویان در گروه های شرکت کننده و بخش های جشنواره چند نفر بود؟با سلام خدمت دانشجویان و مخاطبان، در دهمین جشنواره غذای دانشجویان 33 گروه دونفره در بخش های غذای فانتزی، بین المللی، سنتی، غذای سالم و پخت در محل شرکت کردند که در مجموع با مشارکت خوب دانشجویان شرکت کننده و استقبال بازدیدکنندگان مواجه بودیم.
در همه بخش ها داوری توسط داوران فارغ التحصیل، سرشناس و به نام در حوزه تغذیه انجام و برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

از برنامه های آینده اداره تغذیه و جشنواره غذا بگویید؟
وظیفه پخت و توزیع غذای با کیفیت وظیفه اصلی اداره تغذیه است اما همه رسالت این اداره به این مقوله محدود نمی شود. افزایش آگاهی دانشجویان در حوزه تغذیه سالم، ترغیب دانشجویان به استفاده از مواد غذایی با کیفیت برای داشتن زندگی سالم و آشناکردن دانشجویان با فرهنگ های غذایی مختلف کشور از جمله وظایف این اداره است.

برگزاری جشنواره غذا با چه هدفی برگزار می شود؟
هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد شور و نشاط بیشتر در بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به کار گروهی، توجه به پخت و استفاده از غذای سالم است.
آگاهی دانشجویان از اصول تغذیه و غذای سالم نقش بسیار مهمی در سالم سازی غذای خانواده و در نهایت تغذیه جامعه دارد که هرچقدر دانشجویان با این مقوله آشنا شوند در آینده برای خود، خانواده و کشور می توانند الگوهای خوبی باشند.

مشارکت دانشجویان در جشنواره غذا رضایت بخش بود؟
بله. در مقایسه با دوره های قبل، مشارکت این دوره بالاتر و غذاها بر اساس نظر داوران با کیفیت بیشتری ارائه شد.

سخن آخر
این گونه فعالیت‌ها در محیط دانشگاه در روحیه دانشجویان بسیار پرنشاط و تاثیرگذار است و امیدوارم دانشجویان در فعالیت های دانشجویی مشارکت فعال تری داشته باشند و با استقبال بیشتری روبرو باشیم.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *