محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست تخصصی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تیم ارزیاب ستاد صیانت از حقوق شهروندی

نشست تخصصی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همراه مدیران و کارشناسان فرهنگی واحدهای تابعه دانشگاه با تیم ارزیاب ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری و وزارت بهداشت، تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست 11 خرداد 1401 از ساعت 12 تا 14 با حضور دکتر محمود مطهرنیا مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر فریبا قربانیان مسئول دبیرخانه حوزه صیانت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فلاح رئیس بازرسان حوزه صیانت از حقوق شهروندی استانداری تهران، خطیبی و خدایی بازرسان حوزه صیانت استانداری، مرادی نماینده حراست دانشگاه، بهزادی و پولادی نمایندگان معاون درمان دانشگاه و معاون و کارشناسان مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، در سالن شورای ساختمان معاونت برگزار شد.
در این نشست گزارشی پیرامون فضای موجود در دانشگاه و اقدامات انجام شده در محور صیانت از حقوق شهروندی و پوشش حرفه ای در سال 1400 به سمع حاضرین رسانده شد.
در ادامه چالش ها و مشکلات پیشرو در اجرای طرح صیانت به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در انتهای جلسه مقرر شد در سال جاری با همت بالای مسئولین و پیگیری های کارشناسان مربوطه، دانشگاه علوم پزشکی تهران همانند همه سطوح در این سطح نیز پیشتاز باشد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *