محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست دو روزه دبیران شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 10 کشوری آغاز شد

اولین نشست دبیران شورای انضباطی منطقه 10 با حضور دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و دکتر صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مدت دو روز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، در این نشست که با حضور دبیران و کارشناسان شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم بهزیستی روز سه شنبه 30 مهر 98 در سالن شورای معاونت دانشجویی فرهنگی آغاز شد، سیدصومعه دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه و مسئول دبیرخانه منطقه 10 ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضران، هدف از برگزاری نشست را بررسی شیوه نامه جدید مصوب وزارت متبوع، عنوان کرد.
سپس دکتر صرامی از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از این نشست و نیز حمایت های دکتر حلب چی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این نشست دو روزه توشه ای ارزشمند برای دوستان داشته باشد.
وی همچنین انتقال تجارب کارشناسان دانشگاه ها را نقطه قوت اینگونه نشست ها دانست.
همچنین دکتر حلب چی یکی از دلایل مشکلات انضباطی دانشجویان را فقر ارتباطی اساتید و دانشجویان به واسطه استفاده از فضای مجازی دانست که باعث شده است جنبه های تربیتی اساتید کمتر شود.
توضیح اینکه، نشست دبیران شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 10 روزهای سه شنبه 30 مهر و چهارشنبه اول آبان از ساعت 9 تا 14 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
خبرنگار: فرزاد سلطانپور
عکاس: حسین شیخ محمدی

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور