محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست دکتر پورغریب با رابطان و کارشناسان روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی

دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با فعالان این عرصه در این معاونت دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست روز یکشنبه 28 اردیبهشت 99 از ساعت 13:30 تا 15 باحضور معاون دانشجویی فرهنگی و رابطان و کارشناسان روابط عمومی معاونت در سالن شورا برگزار و در ابتدا دکتر پورغریب با تبریک روز خبرنگار و روابط عمومی به همکاران خداقوت گفت و تاکید کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت ارتباطات در جامعه، وظایف روابط عمومی از قبل سنگین تر شده و باید به سرعت و با استفاده از همه امکانات فضای مجازی خودمان را به سطح بالای انتقال اطلاعات برسانیم.
وی افزود: کانال های مختلف ارتباطی باید بین معاونت با دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی برقرار شود و اخبار و رویدادهای مختلف خبری را در کمترین زمان در این کانال ها درج کنیم.
دکتر پورغریب درخصوص راه اندازی اینستاگرام معاونت گفت: در دی ماه سال گذشته باتوجه به امکانات خوب اینستاگرام و نیازی که حس می شد تا در این فضا حضور داشته باشیم، تصمیم به راه اندازی صفحه معاونت در این برنامه را گرفتیم و تاکنون توانسته ایم درحدود 1300 کاربر را جذب کنیم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه همچنین با مروری بر صفحه های سایت معاونت، عنوان کرد: در سال گذشته با پیگیری و زحمات همکاران، سایت معاونت دانشجویی کاملا تغییر کرد و امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده که از همکاران می خواهم در اسرع وقت، تمامی اطلاعات صفحه های خود را بروزرسانی کرده و همچنین تغییراتی نیز در پوسته سایت انجام شود.
دکتر پورغریب راه اندازی سامانه پیامکی معاونت را نیز از نقاط قوت ارتباط با مخاطبان برشمرد و گفت: سرشماره پیامکی 10001000000900 آماده پاسخگویی به مخاطبان است.
دکتر پورغریب دو وظیفه اصلی روابط عمومی را اطلاع رسانی رویدادها و پاسخگویی به مخاطبان برشمرد و تصریح کرد: در این راستا برای تمامی مدیریت ها و واحدهای معاونت دانشجویی فرهنگی، ایمیل با شناسه دانشگاه ساخته شده است و رابطان روابط عمومی موظف هستند تا این ایمیل ها را به طور مداوم بررسی کنند و بازخوردهای لازم را ارائه دهند.
درپایان، کارشناسان و رابطان حاضر در جلسه نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان و به تبادل نظر پرداختند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *