محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست صمیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با دانشجویان ساکن خوابگاه سمیه

دکتر محمدحسین پورغریب در بازدیدی که از خوابگاه پسرانه سمیه بعمل آورد، از نزدیک پای صحبت ها و دغدغه های دانشجویان ساکن این خوابگاه نشست.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، در این بازدید که شامگاه دوشنبه 20 آبان 98 انجام شد، دکتر پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر رضایی مدیر امور خوابگاه ها و دکتر صادقی مشاور اجرایی معاونت با حضور امام جماعت خوابگاه سمیه در جمع دانشجویان، صحبت ها و دغدغه های آنان را استماع کردند.
در این نشست ابتدا نماینده شورای صنفی خوابگاه سمیه به بیان مشکلات و نیازهای دانشجویان ساکن این خوابگاه پرداخت.
سپس دکتر پورغریب در ابتدای سخنان خود گفت: بنده و همکارانم آمدیم تا از نزدیک شاهد زندگی دانشجویان و امکانات رفاهی باشیم و تمام تلاش خود را برای رفع نواقص و مشکلات خواهیم کرد.
وی افزود: در دوران دانشجویی با تمام مسایل، مشکلات، دغدغه ها و فضای خوابگاه و زندگی خوابگاهی آشنا هستم و در زمان دانشجویی در فعالیت های صنفی، فرهنگی، ورزشی و ... حضور فعال داشتم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ادامه داد: در خوابگاه سمیه بزودی سالن بدنسازی، قرائتخانه جدید و اتاق کامپیوتر افتتاح خواهد شد که امیدوارم دانشجویان با استفاده صحیح از امکانات جدید، ما را در حل مشکلات مالی همراهی کنند.
عضو هیأت علمی دانشگاه با تقدیر از زحمات دکتر حلب چی به دلیل جذب منابع بخصوص از خیرین و استارت احداث خوابگاه جدید در کوی دانشگاه، گفت: با اتمام این پروژه ها که بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود، بسیاری از مشکلات ظرفیت های اسکان در اتاق ها حل خواهد شد که تلاش می کنیم در آینده نیز ساخت خوابگاه های جدید ادامه داشته باشد.
دکتر پورغریب در پایان صحبت ای خود، این بازدیدها را ادامه دار خواند و گفت: بنده و دکتر رضایی بطور مستمر از تمام خوابگاه ها بازدید خواهیم کرد و از شما دانشجویان می خواهم که بازخورد مسائل خوابگاه خود را به معاونت و مسئولان اعلام کنید.
توضیح اینکه: پس از پایان جلسه دکتر پورغریب و هیئت همراه به چند اتاق در طبقات مختلف رفتند و از نزدیک با دانشجویان صحبت کردند.
خبرنگار و عکاس: حسین شیخ محمدی

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور