محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی و نمایندگان شورای صنفی دانشجویان

نشست مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی و نمایندگان شورای صنفی دانشجویان، برای شناسایی چالش های دانشجویان و یافتن راهکارهای مناسب برای رفع آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست 24 آبان 1400 با حضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی و مدیران معاونت و همچنین نمایندگان شورای صنفی دانشجویان در محل سالن شورای معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد.
این جلسه که حدود 2 ساعت به طول انجامید با هدف بررسی هرچه بیشتر چالش های حوزه دانشجویی و همفکری برای شناسایی راهکارهای رفع آن ها برگزار و مواردی توسط دانشجویان مطرح شد.
دکتر صادقیان پس از شنیدن خواسته های دانشجویان و همچنین توضیحات مدیران مرتبط گفت: همکاری و همراهی دانشجویان و نمایندگان که مدیران آینده کشور و دانشگاه هستند با مدیران معاونت می تواند نتایج خوب و مثبتی داشته باشد و این همکاری و همراهی نوید بخش آینده ای بهتر است. 
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در پایان دستورات و راهکارهای لازم برای رفع چالش های مطروحه دانشجویان، در مواردی که قابل اجرا بودن را اعلام کرد و مقرر شد طبق زمان بندی ها و اولویت های موجود عمل شود.
توضیح اینکه نمایندگان دانشجویان به مواردی همچون زمان بندی اماکن ورزشی، امکانات خوابگاه متاهلین، شبکه پوشش دهی اینترنت در بعضی خوابگاه ها نقد هایی وارد کردند که مقرر شد این موارد توسط مدیران بازنگری و بهبود داده شوند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *